Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For den nette sum av 2000 kroner(tror jeg), får du de i Oslo. Butikken er jeg usikker på.

 

Angående de brune skoene, ville ikke brukt de til hverdags i første VGS. Det kommer selvsagt an på hvor standarden ligger når det kommer til klær, stil osv på skolen din. På min skole er det hvertfall å pynte seg når man bruker skjorte, da hadde det blitt overkill med sånne sko.

Lenke til kommentar

Angående de brune skoene, ville ikke brukt de til hverdags i første VGS. Det kommer selvsagt an på hvor standarden ligger når det kommer til klær, stil osv på skolen din. På min skole er det hvertfall å pynte seg når man bruker skjorte, da hadde det blitt overkill med sånne sko.

Ah, fillern, da går det nok i hvert fall ikke... : p Denne skolen er jo sånn internatskole, så alle labber jo bare rundt i slippers, shorts og t-skjorte hele dagen... Meh, men jeg ville gå med sånne sko... : ////

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Coa: De er for spisse for min smak. Lenger bak i tråden ble det linket Allen Edmonds sko på ebay. Er mulig å gjøre et kupp på brukte sko der som har langt høyere kvalitet enn de fra asos.

Lenke til kommentar

Har lett mye på Ebay. Det finnes mye fint, men som regel er disse enten for dyre eller ikke de jeg er ute etter. Jeg har lyst på noe lignende derby sko som er casual nok til å brukes på skolen.

Når jeg finner billige sko på ebay så er som regel disse lagd av plastikk, eller bare ser sånn ut.

Lenke til kommentar

jeg fant et nettsted, noen erfaringer?

nettsted

 

:)

Du kan jo sjekke ut Clarks Desert Boots. Ser omtrent helt like ut, og de er en del billigere.

 

 

takk for tipset, men jeg føleer jeg har bestemt meg.

 

Beklager for at jeg maser så mye, men..

Tror dere disse skoene ( arlington) tåler å bli brukt hele vinteren? Jeg vil jo at de skal vare en stund så jeg kan bruke de neste høst også:)

 

Og hvis jeg bruker 43 i plimsolls, bruker jeg 43 i disse også da?

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Det burde gå helt greit hvis du bruker skotrær og impregnerer dem, samt unngår i traske i snøen/unngår at de blir våte.

 

Glemte forresten å skrive at størrelser varierer etter merke, noe jeg fikk erfart etter jeg spurte om det samme for litt siden :p du burde nesten stikke innom en butikk og lete etter sebago sko, så du finner den rette størrelsen. Jeg tok hvertfall utgangspunkt i seilerskoene mine som har samme størrelse.

Lenke til kommentar

Det burde gå helt greit hvis du bruker skotrær og impregnerer dem, samt unngår i traske i snøen/unngår at de blir våte.

 

Glemte forresten å skrive at størrelser varierer etter merke, noe jeg fikk erfart etter jeg spurte om det samme for litt siden :p du burde nesten stikke innom en butikk og lete etter sebago sko, så du finner den rette størrelsen. Jeg tok hvertfall utgangspunkt i seilerskoene mine som har samme størrelse.

 

takk for raskt svar:)

 

Jeg er ganske så sikker på at jeg kommer til å tråkke i snø ( kanskje ikke dyp snø, men likevel snø) er det krise? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...