Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Jeg likte virkelig skoene fra DNA. Det spørs om det ikke blir et par av dem på meg.

Jeg har dem! Og de er veldig gode å gå i, varme og.

Hvor kjøpte du dem? Jeg har hørt med flere butikker her i Rogaland, men ingen har dem.

Jeg fikk tak i dem på DNA i Stavanger Sentrum. Men vet at de har dem både på Madla og Kvadrat, så du må lete litt bedre :)

Jeg ringte både til DNA i Stavanger og Kvadrat, men begge sa dem ikke hadde dem. Må ha vært en missforståelse elle noe sånt da.:hmm: Jeg får stikke innom å sjekke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte virkelig skoene fra DNA. Det spørs om det ikke blir et par av dem på meg.

Jeg har dem! Og de er veldig gode å gå i, varme og.

Hvor kjøpte du dem? Jeg har hørt med flere butikker her i Rogaland, men ingen har dem.

Jeg fikk tak i dem på DNA i Stavanger Sentrum. Men vet at de har dem både på Madla og Kvadrat, så du må lete litt bedre :)

Jeg ringte både til DNA i Stavanger og Kvadrat, men begge sa dem ikke hadde dem. Må ha vært en missforståelse elle noe sånt da.:hmm: Jeg får stikke innom å sjekke.

Må nok være en misforståelse. Var der senest i dag, altså fredag.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe nye sko straks, og da henvender jeg meg til denne tråden. Det paret jeg vil bytte ut er noe likt dette, bare med andre farger. Det kan være andre merker enn Puma også.

Vil helst ha hvite eller svarte, men er åpen for alle forslag.

Pris? 700+/-, kan strekke meg opp til 1000.

MVH EspenFe

Lenke til kommentar

Skal kjøpe nye sko straks, og da henvender jeg meg til denne tråden. Det paret jeg vil bytte ut er noe likt dette, bare med andre farger. Det kan være andre merker enn Puma også.

Vil helst ha hvite eller svarte, men er åpen for alle forslag.

Pris? 700+/-, kan strekke meg opp til 1000.

MVH EspenFe

Siden det er sneakers du er ute etter ville jeg kanskje ha hørt i Sneakers Club - Streetweartråden.

Men er det ikke på tide med noen sko som er litt mer passende om vinteren nå?

Lenke til kommentar

Hei!

Gikk ifjor til innkjøp at et par sko jeg skulle bruke på de verste vinertdagene/slapsdagene(De er vantette). De ble lite brukt i og med at jeg ikke synes de egentlig er så fine. Men tenkte jeg skulle gi de en ny sjangse. Hvordan bukser burde passe med disse? Føler meg ikke helt komfortabel med de.

Har også kjøpt de sebago desert bootsene som mange andre her(bor i nord-norge så er få alternativer i butikkene). Hvordan bukser bruker dere de helst til? Har litt lange ben, og føler det blir litt uproposjonelt med ganske slimme mørke bukser. Mulig det ikke er slik men. Ideer?

Takk på forhånd.

post-222335-1286715992,9418_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Okei, jeg har bestemt meg for å kjøpe meg Timberland 6-inch som vintersko, men sliter litt med å bestemme farge. Fikk en grå peacoat i bursdagsgave, og har en annen grå jakke også, så vil jo at skoene skal passe sammen med jakkene. Fargene jeg har tenkt meg ut er enten:

"Blue Night"

2345120108221139150664_L.jpg

"Rust Nubuck"

2344920108221131612921143_L.jpg

"Maple Leather"

2345020108221164835719198_L.jpg

Evt. helsorte:

33548.jpg

Liker maple best, men hvordan vil det funke med grå jakker?

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Blue Night eller Maple Leather. Nå ser det det ut som noen veldig gode vintersko. Så lenge du bruker de når det snør eller er mye snø på bakken synes jeg det er helt greit å bruke så "robuste" sko. Når temparaturen ligger godt under null er de skoene der gode å ha.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

Jeg bare lurte på noe... Jeg er 16 år, og går VG1.. Er det da veldig overkill å gå med slike sko som det her til hverdags og på skole, eller er det ok? Synes nemlig slike sko er veldig pene, spesielt i forhold til store skatesko eller klumpete joggesko.

Herring-Herring%20Gladstone-Chestnut%20Burnished%20Calf-2037-1086-1.jpg

Herring-Herring%20Churchill-Dark%20Leaf%20Brown%20Calf-2023-1082-1.jpg

Endret av Chikamaharry
Lenke til kommentar

Hei

Jeg bare lurte på noe... Jeg er 16 år, og går VG1.. Er det da veldig overkill å gå med slike sko som det her til hverdags og på skole, eller er det ok? Synes nemlig slike sko er veldig pene, spesielt i forhold til store skatesko eller klumpete joggesko.

Herring-Herring%20Gladstone-Chestnut%20Burnished%20Calf-2037-1086-1.jpg

Herring-Herring%20Churchill-Dark%20Leaf%20Brown%20Calf-2023-1082-1.jpg

Om du går på privatskole, bruker flanellskjorter og har dem godt ned i buksa er det vel ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg ikke brukt slike sko til hverdags når jeg gikk VG1, men nå er ikke jeg deg. Hvis det er sånn at du har lyst til å bruke de på skolen synes jeg du burde gjøre det, akkurat som de som heller har lyst til å bruke converse på skolen burde gjøre det. Drit i hva andre mener er overkill eller ikke.

Lenke til kommentar

Heh, jeg går på privatskole, og gar som oftes med skjorter, ja. Kanskje ikke så veldig ofte puttet ned i buksa, men like vel da... : p

Men, okeida, får kanskje holde meg noen år til... Når begynner dette å bli akseptert da, eller er sånne sko bare for finere anledninger i det store og det hele?

Endret av Chikamaharry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...