oholles Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Trenger noen nye høst-/vintersko som tåler litt vær Har sett litt på Mentor Classic Boot Filippa K Owen Suede Shoe Gant Albany og DNA Roots Vad tycks? Det aller enkleste ville vært å kjøpe sko på DNA, ettersom det vel er de eneste jeg kan kjøpe fysisk i Stavanger? Ellers liker jeg egentlig best Owen Suede, men burde jo prøvd de først. Edit; Fant enda noen sko, på en fin side Fri frakt å 30 dagers åpen retur(Pluss at Filippa var 200 kr billigere!) Henri Lloyd Alnwick Boot Robbie Burns Refined ToS Matthew Vagabond Reed Sebago Tremont Endret 4. oktober 2010 av oholles Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Likte egentlig alle, og spesielt den fra Gant. Om det er noe særlig til vintersko vet jeg ikke.. Kommer vel an på hvor du bor. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Av de skoene der var de fra Gant penest, mens de fra DNA så ut som de varmeste til vinteren. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Likte også Gant og DNA sine best. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Om jeg skulle valgt en av de som jeg skulle brukt både om høsten og vinteren ville jeg valgt de fra ToS siden disse ikke er semskede. De beste som vintersko er nok heller de fra DNA. Likte alle godt, men særlig de fra Robbie Burns Refined, Gant og ToS. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis Hugol ikke har andre loafers vil det ikke være spesielt lurt å kjøpe en farge som er vanskelig å matche med et større antall antrekk. Takk for tips! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Om jeg skulle valgt en av de som jeg skulle brukt både om høsten og vinteren ville jeg valgt de fra ToS siden disse ikke er semskede. De beste som vintersko er nok heller de fra DNA. Likte alle godt, men særlig de fra Robbie Burns Refined, Gant og ToS. Semskede vinter sko er visstnok best, lettest å holde pene. Ellers er jeg enige med andre her ang skovalg. Og btw; bare jeg som ble sykt irritert av den fortellingen som ble lest opp i bakgrunnen på DNAs nettside? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvor har du det fra at semskede vintersko er lettest å holde pene? Det er jo så langt fra sannheten som det er mulig å komme. 1 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Semskede vinter sko er visstnok best, lettest å holde pene. Semskede skinnsko er mindre slitesterke og vanskeligere å holde pene i tillegg til at de krever langt mer og tidkrevende vedlikehold enn vanlig skinn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da har jeg nok missforstått. Beklager feil info. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg lukket bare DNA, gadd ikke å høre på det. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg har falt pladask for Herring Shoes sine Jekyll og Hyde modeller. Endret 5. oktober 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg liker spectators mye bedre når de er i to monokrome farger. Edit: Sånn som dette f.eks: Endret 5. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Veldig enig med fkm her, de sorte og hvite var absolutt ikke pene. Disse er også fine, og fargene passer bedre sammen. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=626&shoeID=3201&brandID=6&catID=56&oldcolID=1745&seconds=&colour_id=1085 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg klarer ikke å se for meg at de svarte og hvite passer til annet enn kjole-og-hvitt, men i og for seg synes jeg de er kule. De brune er vel hakket mer anvendelige, og kontrasten er en av grunnene til at jeg liker dem. Alt trenger ikke nødvendigvis være komplementærfarger. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg likte virkelig skoene fra DNA. Det spørs om det ikke blir et par av dem på meg. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg likte virkelig skoene fra DNA. Det spørs om det ikke blir et par av dem på meg. Jeg har dem! Og de er veldig gode å gå i, varme og. 1 Lenke til kommentar
oholles Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tror de blir DNA sine på meg óg. Rimelig pris og tilgjengelig i fysisk butikk i nærheten Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg likte virkelig skoene fra DNA. Det spørs om det ikke blir et par av dem på meg. Jeg har dem! Og de er veldig gode å gå i, varme og. Hvor kjøpte du dem? Jeg har hørt med flere butikker her i Rogaland, men ingen har dem. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg likte virkelig skoene fra DNA. Det spørs om det ikke blir et par av dem på meg. Jeg har dem! Og de er veldig gode å gå i, varme og. Hvor kjøpte du dem? Jeg har hørt med flere butikker her i Rogaland, men ingen har dem. Jeg fikk tak i dem på DNA i Stavanger Sentrum. Men vet at de har dem både på Madla og Kvadrat, så du må lete litt bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå