Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

I dag opplevde jeg at noen hånlo av mine sko, og lurte på om de faktisk så riktig.

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=1079&brandID=6&catID=43&shoeID=2021&selectedSizeID=0&selectedFitID=0

Nå skal det også nevnes at de som lo, selv var ikledd hettegenser og utslitte nike-joggesko, altså veldig casual. Jeg aner heller ikke hva de gjorde på Bogart, siden de var langt unna den klesstilen som Bogart tilbyr.

Wtf?! De kan ikke vært helt riktig skrudd sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag opplevde jeg at noen hånlo av mine sko, og lurte på om de faktisk så riktig.

http://www.herringsh...selectedFitID=0

Nå skal det også nevnes at de som lo, selv var ikledd hettegenser og utslitte nike-joggesko, altså veldig casual. Jeg aner heller ikke hva de gjorde på Bogart, siden de var langt unna den klesstilen som Bogart tilbyr.

Haha, tapere, ser ikke helt hva de skoene er å le av uansett ...

Skal prøve å få mamma til å kjøpe disse til meg:

2345020108221164835719198_L.jpg

Hva tror dere?

Jau, siterer meg selv ... Så de på Timberlandbutikken i Bergen i stad, og likte de bare enda bedre.

Lenke til kommentar

Var på Zara i stad, for å se på litt boots, og fant to rimelig kule!

Leather Fashion Ankle Boot

Pointed Toe Fashin Ankle Boot

Hvilken av disse ville dere valgt? Selv likte jeg Pointed Toe, men de hadde den bare i 43, og det blir for stort, kan være de får den inn i 42 i morra.

Har dere noen andre forslag til rundt samme prisen som er bedre? Som student prøver jeg å matche stil med lommeboka.

Har også med fitpic på begge.

Liker best den du har på høyre fot for meg. Som sannsynligvis er din venstre fot? Pointed Toe iaf.

Lenke til kommentar

Hei. Skal ned til Frankrike i morgen. Det er meld delvis bra vær med 20 + hele oppholdet. Noe regn og en del sol. Da lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg noen nye "sommer sko" som jeg kan bruke under oppholdet i tillegg til bruk av neste sommer. Har jo et par med Timberland 6 inch, men det er for mye styr og det er vel egentlig vinter sko.

Tips til sko? :) Dockside kanskje?

Lenke til kommentar

Brune boots. Chelsea eller noe røffere med snøring.

Loafers egner seg ikke noe særlig til høst. Funker sent på våren. Desert boots på høsten funker fint. Våren kommer an på vær og temperatur osv.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Kremhvit trench er vel ikke det beste valget til høst og vinter uansett.

Jeg støtter Thrice med brune sko, f.eks chelsea eller desert boots. Kan fort bli like kaldt om våren, så desert boots egner seg vel så bra da.

Loafers hører hvertfall ikke til noen av årsdelene.

Og til Hugol: du trenger ikke droppe seilersko, men jeg ville heller valgt loafers. Mye finere :) anbefaler semsket skinn i spenstig farge hvis du ikke har noe imot å skille deg ut litt.

Ellers er jo brunt og navy fint, selv om tilnærmet alle som eier loafers har navy farge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...