Skilpadde Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 På skoringen koster de 600 ihvertfall, jeg lette etter tilsvarende sko selv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 På skoringen koster de 600 ihvertfall, jeg lette etter tilsvarende sko selv. 9251125[/snapback] Husker når jeg var i Gøteborg i sommerferien, der så jeg noen utrolig tøffe Lacoste sko, de hadde blå striper, og "krokodillen" var hvit. Ikke vant til at den krokodillen var hvit, men. De hadde på en måte sånne knotter på undersiden av skoen, og hele undersiden var litt lysblå farge. Husker ikke hva de heter :/ Resten av skoen var hvit. Kosta 899. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tok en tur på Urban på Byporten i dag, og ente opp med de fete skoene her. Råe, sant? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke det verste jeg har sett i tråden, det har vært en del fargerikt og stygt her. De var i det minste litt mer nøytrale. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fordi den type sko i så lys farge gir meg stygge assosinasjoner til antrekk bestående av bootcut jeans, belte med en eller annen stor fancy spenne og tee med "morsom" skrift 8622646[/snapback] Hehe.. Jeg er aldeles ikke slik. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) her er fest/fin skoene mine: og her er traske-skoene (hvite skolisser på mine) mine: gadd ikke og ta bilder av de selv... Jeg har fått det for meg at allt av klær og sko jeg kjøper skal passe sammen. edit: skriveleif Endret 17. august 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er så heldig at jeg skal på byggfag så trenger ikke noe spess tøy Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Har disse addidasene : http://www.dilemmafashion.com/men/images/shoe2.jpg fant ikke akkurat lik, men den er sånn bare svart å hvit uten det love PAris tingen... Kosta 800kr(?) og er behagelige og helt ok kvalitet tror jeg. eneste er at det "skinet" på insida(liksom ute men på sida som peker mot den andre foten) blir VEELDIG fort slitt. EDIT Har også et par puma eller Addidas treningsko (usikke rpå hvilket merke, men tror puma ) det er svarte og knall grønne Sånn da har ikke jeg flere sko... Endret 18. august 2007 av lasjh2k Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 må gå for converse all star! eller Art sko! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Converse er så utrolig mainstream. Finn noe mer originalt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Converse er så utrolig mainstream. Finn noe mer originalt. 9313410[/snapback] Idd. Det eneste man ser om dager er lacoste og converse sko... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Mainstream er et tåpelig ord. Det var kult før alle begynte å gå med, derfor begynte alle å gå med det - og det er fortsatt kult. Det er i det minste en fin mote, det var verre med Buffalo sko eller de gigantiske fargerike klokkene folk gikk med i en periode. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Favorittskoene mine er Adidas Superstar (hvite). De er utrolige gode å gå i, og jeg kjøpte faktisk et helt maken par da de gamle ble for slitte Jada, de er kjempemainstream, finn no' mer originalt, bla bla bla. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Trenger hjelp til å finne ut hvor man selger slike sko som vist under: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gårsdagens skokjøp, kjøpte de i sort. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Like greit nå som sommeren snart er over. Mine ble skitne i Bergensværet, sad2say. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 De converse'ene i skinn er utrolig digge. Nappa med meg et par i statene, og angrer ikke på det. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Trenger hjelp til å finne ut hvor man selger slike sko som vist under: 9315926[/snapback] I en skobutikk. De pleide å ha slike ganske mange steder, men kanskje ikke nå lenger. Etter hva du har spurt etter i det siste så tror jeg du trenger å flytte til grünerløkka snart. Da har du likesinnede og shoppingmuligheter rundt deg hele tiden Snakk med din lokale skobutikk, de burde kunne skaffe det du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå