Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan komme med et forslag på type pene vintersko jeg skal velge? Trenger et par som jeg kan bruke i snøen, men jeg skal ikke vasse i snø. Blir som regel til og fra bilen, samt noen andre kortturer. Er chelsea boots det beste alternativet?

Lenke til kommentar

Likte de absolutt ikke.

Spennen passer ikke inn, og de to naglene er jo unødvendige. Enten så er det for å lage skoene "kule", eller så er skinnet så dårlig at de trenger nagler for å holde det sammen.

Styr unna.

Forslag til noen liknende sko som ser bedre ut da? :)

Gjerne ikke sånn kjempedyre.

Er evt. disse bedre?

5292302040_1_1_2.jpg?timestamp=1284572381962

Endret av MST
Lenke til kommentar

Var på Zara i stad, for å se på litt boots, og fant to rimelig kule!

Leather Fashion Ankle Boot

Pointed Toe Fashin Ankle Boot

Hvilken av disse ville dere valgt? Selv likte jeg Pointed Toe, men de hadde den bare i 43, og det blir for stort, kan være de får den inn i 42 i morra.

Har dere noen andre forslag til rundt samme prisen som er bedre? Som student prøver jeg å matche stil med lommeboka.

Har også med fitpic på begge.

post-117364-1285767203,3328_thumb.jpg

post-117364-1285767209,1561_thumb.jpg

post-117364-1285767214,4605_thumb.jpg

Lenke til kommentar

I dag opplevde jeg at noen hånlo av mine sko, og lurte på om de faktisk så riktig.

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=1079&brandID=6&catID=43&shoeID=2021&selectedSizeID=0&selectedFitID=0

Nå skal det også nevnes at de som lo, selv var ikledd hettegenser og utslitte nike-joggesko, altså veldig casual. Jeg aner heller ikke hva de gjorde på Bogart, siden de var langt unna den klesstilen som Bogart tilbyr.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...