Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

znip

znip

znip

znip

Artikkelen er fra 06.09.10, altså ganske ny. Dvs denne informasjonen er da mer oppdatert enn de andre lenkene.

 

Sitat fra saken:

– Det er foreløpig ingen konkrete planer for Norge, Sverige eller Danmark, men vi håper jo det skjer snart, kan Zaras hovedkontor i Skandinavia fortelle KK.no.
(Om nettbutikk)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før eller siden skal jeg ha Vibram FiveFingers. Konseptet er genialt.

 

Men ser ingen grunn til å kjøpe jalla-pirat-variant. Orginalen er jo relativt rimelig, spesielt om man sammenligner med tradisjonelle joggesko.

 

Om man vil spare penger så kan jo disse være gode nok også - slipper lukt-problemet som FiveFingers er kjent for: http://www.invisibleshoe.com/

Lenke til kommentar

Luktproblem? Fortsatt ikke vært ute for det :p

 

De invisibleshoes ville jeg sagt at ikke er nok hvis du f.eks. løper i skogen og fjell osv. sjansen for at sålen bretter seg i tuppen og du lander på/slår tærne er absolutt reell. Men sikekrt greie så lenge du har et greit underlag.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

I følge nettsiden til wolverine er visst prisen 725$ per par. 2 måter å se det på:

 

- Alt for mye å betale for et par sko

 

eller

 

- Rettferdig pris for et skopar som kan vare i 20-30 år hvis man behandler det bra.

 

Jeg er hvertfall hypp på enten de, eller

 

wolverine-1000-mile-addison-boot-1.jpg

 

 

Liker spesielt godt fargen på Wolverine 1000 mile addison, sammen med lissene. Men formen på det sydde læret til 725LTD er penere.

 

Så.. Hvilket par skal man velge? :)

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

I følge nettsiden til wolverine er visst prisen 725$ per par. 2 måter å se det på:

 

- Alt for mye å betale for et par sko

 

eller

 

- Rettferdig pris for et skopar som kan vare i 20-30 år hvis man behandler det bra.

725$ er litt vel mye for et par sko etter mitt syn, da velger jeg heller noe tilsvarende til halve prisen.

 

Selve skoene er det ingenting å si på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...