Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fins det stilige boots som fungerer til bilkjøring?

 

Må bytte ut fjellstøvlene mine fra Ekko med noe som egner seg bedre, er så innmari trangt imellom pedalene i peugeot-ene på skolen thumbdown.gif

 

Utseendemessig så har jeg sansen for disse: http://www.zara.com/...99/BIKER%2BBOOT

 

Prisklasse er irrelevant, alt under 2-3k går greit. Kvalitet er flott. Fint og stilrent utseende er viktig. Svart skinn. De skal helst ikke være for varme, og gjerne litt behagelige over tid.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Er det 1.199,- overalt for de orginale Hunter støvlene? Eller er det mulig å finne det billigere?

 

Edit: Er det mulig å finne skinn støvler til menn i Norge?

 

Edit2: Ser de har Hunter støvlene til på Asos.

 

Jeg kjøpte mine på countryattire for rundt 60 £ og gratis frakt.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe Hunter støvler? Trodde det var en jentegreie, dessuten er de overpriset.

 

e:nvm Om du får de for 62£ er det jo en ok pris, men skjønner fortsatt ikke helt poenget med å ta seg bryet. Hadde heller bare kjøpt vanlige grønne støvler

 

Helt enig. En bruker vell ikke støvler så mye uansett.

Lenke til kommentar

Fins det stilige boots som fungerer til bilkjøring?

 

Må bytte ut fjellstøvlene mine fra Ekko med noe som egner seg bedre, er så innmari trangt imellom pedalene i peugeot-ene på skolen thumbdown.gif

 

Utseendemessig så har jeg sansen for disse: http://www.zara.com/...99/BIKER%2BBOOT

 

Prisklasse er irrelevant, alt under 2-3k går greit. Kvalitet er flott. Fint og stilrent utseende er viktig. Svart skinn. De skal helst ikke være for varme, og gjerne litt behagelige over tid.

 

Husk å sjekk hælen nøye før du kjøper.

Mange av de sør europeiske merkene har hæl i spon som ikke egner seg spesielt bra i norsk vær og vind.

Hælen på mine sko (svært like de du linket til) smuldret opp etter omkring to måneder med bergensk vintervær (som forsåvidt ikke er til å fnyse av). Spon + vann = katastrofe.

Nå skal skoene til skomaker og får nye hæler i lær og gummi, da blir neste test bergensk høstvær :)

 

Noen som vet om en grei nettbutikk for Zara klær og sko forresten? De hadde jo faktisk mye spennende for menn, men ingen butikker i Bergen...

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Zara.com er adressen til nettbutikken.

 

Er det jeg som er helt idiot og ikke finner ut hvordan du kjøper fra Zara.com?

 

Jeg finner priser og produkter, men ikke betaling eller kasse/handlevogn...

 

Hmm, my bad...

 

Jeg antok at når man kunne velge Norge når man kommer til siden deres og i tillegg man ser prisene oppgitt i NOK at man kunne handle der.

 

EDIT: Sjekk denne linken om nettbutikk.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Zara.com er adressen til nettbutikken.

 

Er det jeg som er helt idiot og ikke finner ut hvordan du kjøper fra Zara.com?

 

Jeg finner priser og produkter, men ikke betaling eller kasse/handlevogn...

 

Hmm, my bad...

 

Jeg antok at når man kunne velge Norge når man kommer til siden deres og i tillegg man ser prisene oppgitt i NOK at man kunne handle der.

 

EDIT: Sjekk denne linken om nettbutikk.

 

 

Jeg fant noen linker om at nettbutikken skulle ha åpnet i Norge, men nettsiden viser noe annet :S

Det ble også påstått at det skal være mulighet å bestille fra andre nettbutikker (Zara-England), men der får jeg ikke registrert meg med mindre jeg har en engelsk adresse.

 

Åpningen av den norske nettbutikken er sikkert rett rundt svingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...