Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg regner med Kavinsky som også var interessert, så sitter jeg altså med tre stykker her som vil ha skoene jeg har brukt 300 kroner på å sende tilbake ... Dere må si i fra tidiligere gutter! :p

 

Men kan jo høre om Herring Shoes vil sende dem tilbake til meg, så kan jeg selge dem til en av dere. :whistle:

Lenke til kommentar

Men ja, Clarks sine ser fine ut, liker den modellen de har i helt sort lær, evt. så kan jeg jo klare meg uten desert boots og gå for noen kraftigere boots mens jeg først er i gang. Prøver å overtale mamma til å gi meg noen boots fra Timberland eller Red Wing i bursdagsgave. :p

 

Pass på, Clarks DB er en god del større enn Arlingtons. Gikk ned 0,5 i forhold til vanlig størrelse, og vurderer likevel å kjøpe en såle.

Lenke til kommentar

Er da vell ikke vanskeligere enn at du sniker inn lissa på innsiden av skoen når du har knytt ferdig.

Fant det ut :p

Var bare å bytte hvilken vei lissen gikk ut fra i det siste hullet. Isteden for å gå fra innsiden og ut, var det bare å bytte om slik at lissen gikk fra utsiden og inn. Alt som skulle til var litt logikk.

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til noen kule, gjerne litt rocka, høst-sko til herre? Har ett par fra Bronx jeg er jævlig fornøyd med, men har gått hull i sålene og Bronx produserer ikke lengre noe lignende, så da er det dags at finne noe nytt kult. Kan gjerne ha litt hæl så jeg slipper å slipe ned buksekanten.. :)

 

Har funnet disse fra Levi's og disse fra Sendra, men klarer ikke å bestemme meg om jeg liker noen av dem godt nok til å bruke såpass. Men noe i den stilen hadde passa meg fint!

 

Takk for eventuelle svar! :)

Lenke til kommentar

Ikke helt på M77 enda.. Får bli til neste år når det er påkrevd :) Med litt rocka så mener jeg noe ala de jeg linka til selv. Chelsea boots så jo litt intressant ut, noen spesielle det er snakk om? Er ikke så bevandret(!) i skoverdenen, så må nå bare spørre. Evt noen linker til eventuelle kandidater?

Lenke til kommentar

Hvis man virkelig ønsker å være rocka er det jo bare å kjøre på med et par M77. Er vell fint lite som slår langt hår, skinnjakke, kamuflasjebukse og et par M77.

Forskjell på harry og rocka. Men nå er det vanskelig å si noe om rocka også da. Det kan være alt fra satyricon til ac/dc.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...