ertestuing Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er chelsea boots noe man bruker ved litt formelle andledninger, eller funker de også som hverdagssko på VG3? Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Funker fint som hverdagssko spør du meg. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Høres bra ut! Hva synes dere om disse da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Formen er fin, men vet ikke hva jeg synes om det kornete læret. Jeg synes det passer seg bedre på boots enn chelsea boots. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Personlig syns jeg det er ganske uelegant med gummisåler, men ellers så de greie ut. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Okey. Skal til Oslo i høstferien så det hadde vært fint hvis du kunne anbefale noen som finnes i butikk der Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg kommer til å anbefale R.M Willams til jeg finner noe som er bedre i forhold til pris. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Det er aldri lurt å kjøpe sko i Norge. Man får omtrent ikke tak i noe i god kvalitet, og det man får tak i er overpriset til tusen. Ta en dagstur til London i stedet. Edit: Evt. kjøp på nettet, som de fleste andre her gjør. Endret 18. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 thrice: Husker du hva betalte du for de fra R.M Williams totalt? Skulle gjerne hatt skinnsåle, men er bare redd de skal bli fryktelig glatte på isen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Alt inkludert var det på mellom 1500-1700 tror jeg. Jeg har denne modellen https://www.bootsonline.com.au/default1.htm Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 En god skinnsåle er ikke særlig mye glattere enn en gummisåle. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ble feil med linken, thrice, kom bare til hovedsiden, men så i et tidligere innlegg at du hadde kjøpt comfort craftsman(?). Likte fargen whiskey, og trodde at de kom til å være mye dyrere enn 1700. Og hvis det du sier om skinnsåler stemmer, fkm, så blir det muligens en bestilling om en liten stund. Hvordan er de i størrelsen? Bruker 42 i Docksides, og bør få plass til tykke ullsokker i de. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg bruker ikke seilsko, så kan ikke si noe om docksides. Jeg bruker derimot 44 i plims og converse, og bestilte deretter. Fikk litt gnagsår på starten, men jeg har litt merkelige føtter så det slipper jeg aldri unna. Jeg bestilte disse skoene i 08/09 så ikke ta ordet mitt på det. På posten.no skal det være en importkalkulator. Sjekk det opp der for sikkerhetsskyld! Edit: Har comfort craftsman i sort. Endret 19. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Takk for hjelpen! Skal sjekke det opp, og så kommer jeg nok med en liten update hvis det blir bestilling. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ble visst ingen Arlingtons på meg. Plutselig hadde ikke Herring Shoes noen i 8.5 lenger ... Tips til andre desert boots til en grei penge? Eller skal jeg bare gi faen i desert boots og kjøpe noe som garantert funker fett gjennom vinteren også? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kjipern, KongKake. Jeg ville tatt en titt på Clarks. De skal visstnok være veldig bra i forhold til pris. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, er virkelig kjipt, blir jo pokker meg 450 i tapte kroner. For frakt tilbake til England og den gebyren UPS skal ha for å fortolle ... Men ja, Clarks sine ser fine ut, liker den modellen de har i helt sort lær, evt. så kan jeg jo klare meg uten desert boots og gå for noen kraftigere boots mens jeg først er i gang. Prøver å overtale mamma til å gi meg noen boots fra Timberland eller Red Wing i bursdagsgave. De to øverste er fra Red Wing, mens det nederste paret er fra Abington/Timberland. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du trenger vel sikkert et par pensko, så spør om herring kan gi deg kreditt til senere kjøp? Eller om de har noen til ca samme prisen på tilbud. Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 KongKake: Sånn å forstå at du har kjøpt et par Arlingtons som ikke passer? Str er det i så fall? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du trenger vel sikkert et par pensko, så spør om herring kan gi deg kreditt til senere kjøp? Eller om de har noen til ca samme prisen på tilbud. Allerede blitt enige om tilbakebetaling, fikk til og med litt ekstra tilbake (15 pund for frakten til meg). De hadde ikke noe til samme prisen på tilbud etter hva jeg så, men når de til og med gir meg mer enn det jeg skal ha tilbake så skal jeg ha Herring Shoes i bakhodet neste gang jeg skal ha noen finere sko. KongKake: Sånn å forstå at du har kjøpt et par Arlingtons som ikke passer? Str er det i så fall? UK9.5, skulle hatt UK8.5. De passet bra i bredden, men ble alt for lange ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå