Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble feil med linken, thrice, kom bare til hovedsiden, men så i et tidligere innlegg at du hadde kjøpt comfort craftsman(?). Likte fargen whiskey, og trodde at de kom til å være mye dyrere enn 1700. Og hvis det du sier om skinnsåler stemmer, fkm, så blir det muligens en bestilling om en liten stund. :) Hvordan er de i størrelsen? Bruker 42 i Docksides, og bør få plass til tykke ullsokker i de.

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke seilsko, så kan ikke si noe om docksides. Jeg bruker derimot 44 i plims og converse, og bestilte deretter. Fikk litt gnagsår på starten, men jeg har litt merkelige føtter så det slipper jeg aldri unna. Jeg bestilte disse skoene i 08/09 så ikke ta ordet mitt på det. På posten.no skal det være en importkalkulator. Sjekk det opp der for sikkerhetsskyld!

 

Edit: Har comfort craftsman i sort.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Ja, er virkelig kjipt, blir jo pokker meg 450 i tapte kroner. :( For frakt tilbake til England og den gebyren UPS skal ha for å fortolle ...

 

Men ja, Clarks sine ser fine ut, liker den modellen de har i helt sort lær, evt. så kan jeg jo klare meg uten desert boots og gå for noen kraftigere boots mens jeg først er i gang. Prøver å overtale mamma til å gi meg noen boots fra Timberland eller Red Wing i bursdagsgave. :p

 

 

 

2077820091112817832400177_L.jpg

207792009111281775682121_L.jpg

234572010853103432742308_L.jpg

De to øverste er fra Red Wing, mens det nederste paret er fra Abington/Timberland.

 

 

Lenke til kommentar

Du trenger vel sikkert et par pensko, så spør om herring kan gi deg kreditt til senere kjøp? Eller om de har noen til ca samme prisen på tilbud.

 

Allerede blitt enige om tilbakebetaling, fikk til og med litt ekstra tilbake (15 pund for frakten til meg). De hadde ikke noe til samme prisen på tilbud etter hva jeg så, men når de til og med gir meg mer enn det jeg skal ha tilbake så skal jeg ha Herring Shoes i bakhodet neste gang jeg skal ha noen finere sko.

 

KongKake: Sånn å forstå at du har kjøpt et par Arlingtons som ikke passer? Str er det i så fall?

 

UK9.5, skulle hatt UK8.5. De passet bra i bredden, men ble alt for lange ... :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...