thrice Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ingen av de Men Vandal High virket iallefall litt slankere i fasongen, så valget faller på den. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Tror jeg liker AF1 best. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av disse. Opinions? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Forferdelig stygge imo... Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har tenkt å kjøpe noen vintersko, også har jeg sett endel på disse: Hva syns dere om de? hvilket par ville du valgt? Har ei søster som jobber på urban, så får de jo ganske så bilig:) Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ville styrt unna begge to. Spesielt siden jeg tviler på at noen av dem holder varmen om vinteren. Hvis jeg måtte velge, ville det blitt den nederste tror jeg Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Nei er nok sant det ja. Er jo ikke akkurat de skoa man vil gå ut i snø med Endret 15. september 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Så de øverste/til venstre på Urban her om dagen, og må bare si at de er latterlig stygge. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Så de øverste/til venstre på Urban her om dagen, og må bare si at de er latterlig stygge. å? har ikke sett de IRL faktisk, bare de nederste ( er jo endel som har lignende også ) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har ikke herringshoes et godt utvalg av oxfords? Takk, mener å huske at de hadde noen fine sist jeg var innom der. Jo, et stort utvalg, men de havner fort på 1500,- etter frakt og toll. Vet ikke hva billig vil si for shoop. Er en grei pris det Takk Lenke til kommentar
jarah Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei. Har nettopp kjøpt meg Adidas Top Ten High 30years - White/Blue/Red 999,- på DNA - hverdagssko Har fått sansen for high-sneakers, synes det er stilig. Skal nevnes at jeg bare er 16 (stilmessig). Skoene er retro fra 1979-1987 basketmiljøet i USA. Om det er noen som er født rundt 1970 har dere nok sett de før Men vad tycks? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Sikkert helt greie de, riktignok ikke noe jeg ville ha vagt. Men har sett langt styggere sko. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du vil generelt få mer positive tilbakemeldinger på sneakers i streetweartråden. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 De er litt klumpete. Men det er vel de fleste Adidas high-tops, egentlig Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Noen tips til pene casual "vintersko"? Har mange pensko, som jeg forsåvidt kan bruke, men jeg kunne tenke meg å ha noen sko som var mer casual. Må passe til frakk og chinos. Finner en del fine, men alle disse har hvit såle, som jeg synes ødelegger mye. Beste jeg har funnet til nå er disse: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Her er det mye å ta tak i. 1: Chinos på vinteren? Gå for noe annet. 2: Chinos og frakk? Skeptisk. 3: Hvis du finner vintersko med hvit såle gjør du noe feil. 4: De skoene du har postet er ikke vintersko. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 For et forferdelig par sko :/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 De skoene der var ikke akkurat pene nei. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Chelsea boots kan se casual ut, ellers så blir vel hi-top kicks noe mer liknende det du postet selv. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Her er det mye å ta tak i. 1: Chinos på vinteren? Gå for noe annet. 2: Chinos og frakk? Skeptisk. 3: Hvis du finner vintersko med hvit såle gjør du noe feil. 4: De skoene du har postet er ikke vintersko. Ser ikke noe problem med å bruke mørke chinos på vinteren. Greia er at frakken jeg har kjøpt er litt for pen for jeans, og litt for røff for dressbukse, derfor er chinos en fin mellomting, føler jeg. Bruker kanskje feil ord når jeg sier vintersko. Jeg mener sko for vinteren, altså mørke sko. De trenger ikke å være foret, vanntette eller høye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå