Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som kan anbefale en skomaker i Majorstuen området evt resten av Oslo?

 

Til å legge ny gummisåle har jeg faktisk fått anbefalt Majorstuen Sko og Nøkkelservice (om det er navnet, den ved Sats i Sporveisgata). De skal vist være flinke på sånt, skorep derimot vet jeg ikke..

 

Vet du hvor mye koster det for å legge gummisåle på et par chelsea boots?

 

Nei, beklager

Lenke til kommentar

Ja, der ja.

Får ta en tur innom der med bootsene en dag da.

Mulig det var det stedet som ble anbefalt til meg av noen andre da.

Bare husket at det var noe med sko og nøkler jeg :p

 

Edit: var vist ikke på sistesiden jeg, men takk skal du ha Kavinsky for tips.

Bebeluv, kostet 350,- får "vintersåle" på Bogstadveien Skorep og Rens Nøkkelservice hvert fall.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med sko fra filippa k? Tenker litt på noen boots de har kommet ut med, men gidder ikke å kjøpe de hvis det er lacoste lignende kvalitet på skoene.

Har bare erfaring med plimsolls fra Filippa K, men de holdt godt. Er nok ikke det dummeste kjøpet du kan gjøre, men jeg ville nok sett på andre merker som spesialiserer seg på sko først. Se f.eks. på HerringShoes.co.uk, de har mye og det er veldig gode priser mtp. kvaliteten.

Lenke til kommentar

Som noen sikkert har fått med seg, så var mine Arlingtons alt for store, og i tilegg har ikke Herring Shoes flere igjen av de brune i mine størrelse (hadde bare posten latt være å bruke en hel uke på å få den jævla pakka ut av landet så ...), noe som er litt kjipt, og gjør at jeg enten må gå for den beige varianten, eller pengene tilbake.

 

3690-2020-photo3.jpg

 

What to do?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...