Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale en skomaker i Majorstuen området evt resten av Oslo?

Til å legge ny gummisåle har jeg faktisk fått anbefalt Majorstuen Sko og Nøkkelservice (om det er navnet, den ved Sats i Sporveisgata). De skal vist være flinke på sånt, skorep derimot vet jeg ikke..

Vet du hvor mye koster det for å legge gummisåle på et par chelsea boots?

Lenke til kommentar

Om du har lyst på ødelagte føtter, så er det bare å kjøre på. Det er som å gå barbent på steiner. Og de ser jo helt for jævlige ut.

Thrice, man finner vel ikke billigere oxfords uansett hvor man leter. Utenom de fra korea osv. Da ville jeg heller gått i sneakers, enn å gått i noe slikt!

Lenke til kommentar

Hva er det jeg burde se etter når jeg skal handle sko på ebay? Har generelt lite peil på sko, spesielt pensko. Når jeg feks ser disse: http://cgi.ebay.com/Bostonian-Impression-Leather-Cap-Toe-Brogue-Oxfords-8-D-/330466378888?pt=US_Men_s_Shoes&hash=item4cf154c488 tenker jeg med en gang at jeg bare skal kjøre på. Ebay er skummelt.

For det første, kjøp sko i ekte skinn. Ganske obvious... De du linket til er i falskt skinn, og det står til og med i tittelen.

Det du burde se etter er merke. Det er den eneste måten å være sikker på at du ikke kjøper noe dritt.

De hadde virkelig trengt et skotre. Var ikke veldig pene ved spissen/skolissa

Hmmmm, hvorfor skulle de bare brukt ET skotre? Hvorfor ikke to skotrær, så begge skoene hadde holdt seg pene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...