Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Mønstrete og mønstrete du :p

Man kan få en lignende modell med kommandosåle hvis du føler du trenger det i storby jungelen.

 

Trickers-Burford-Espresso-Burn.jpg

 

 

Eller hva med chelseaboots? Jeg har noen med gummisåle fra R.M Williams jeg er fornøyd med, men vet ikke om det blir for pent for det du skal ha det til.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, er alltids åpen for chelseaboots. Skal brukes til daglig, men tror ikke en standard chelseaboot er for fint til det?

Skal se nermere på de fra R.M Williams. Hadde håpt å kunne holde meg under 2k, men det blir nok fort vanskelig for et par skikkelige boots i skinn. Litt synd å legge større summer i de, da de mest sansynlig vil bli ødelagte av salt etter et par sesonger.

Lenke til kommentar

Akk ja, den fordømte saltingen. Skal dog holde å tørke de av på kvelden etter bruk.

 

Jeg bruker chelseaboots til hverdags uten problemer. Det blir som alt annet. Man kan kle det opp eller ned med å velge jeans eller f.eks en bukse i flanell o.l. Hvis jeg skal på en eller annen shady bar finner jeg bare en eller annen form for beaters.

 

De fra R.M Williams kom på 1700,- med avgifter og frakt fra AUS hvis jeg ikke husker feil. Modellen jeg har heter comfort craftsman. bootsonline.com.au

Hvis ikke synes jeg Wolverine og Red Winge (herritage collection) har noe fint. Red Wing skal visst være ganske smale.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jepp. Meget pene sko, virker solide også, men de koster.

 

Ser mer på Red Wing GT nå. Klarer ikke helt å rive meg løs.

Bruker normalt str. 8 og de kan vil mest sansynlig bli for kalde alene.

Str. 8.5 blir vel fort smale dersom jeg skal ha ullsokker i?

 

Anntar at de ikke selges over disk i Bergen?

Lenke til kommentar

Jepp. Meget pene sko, virker solide også, men de koster.

 

Ser mer på Red Wing GT nå. Klarer ikke helt å rive meg løs.

Bruker normalt str. 8 og de kan vil mest sansynlig bli for kalde alene.

Str. 8.5 blir vel fort smale dersom jeg skal ha ullsokker i?

 

Anntar at de ikke selges over disk i Bergen?

Jeg vet ikke hvor man får tak i Red Wing i Norge. Jeg gjetter jo vilt her, men du kan ta deg turen til en flink skomaker hvis dere har det der. Kanskje de kan hjelpe deg å ta mål av føttene dine, så kan du sende en mail med målene til Red Wing sin kundeavdeling, så kan de hjelpe deg med riktig størrelse.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor man får tak i Red Wing i Norge. Jeg gjetter jo vilt her, men du kan ta deg turen til en flink skomaker hvis dere har det der. Kanskje de kan hjelpe deg å ta mål av føttene dine, så kan du sende en mail med målene til Red Wing sin kundeavdeling, så kan de hjelpe deg med riktig størrelse.

 

 

Har "målt" føttene mine selv.

Er 11cm på det videste og 26,5cm i lengden.

GT'ene er dermed nogo for min del.

Wolverine 1000 mile kan være et alternativ, men de er ikke like pene imo.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...