Passasjer Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 For å være ærlig; helt forferdelige. 9196737[/snapback] Hehe, skjønner jeg er alene om å like de 9199931[/snapback] Nah, jeg likte dem faktisk. Ser for meg de kan gjøre seg til et relaxed antrekk nå på sommeren Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette må være av de kuleste Conversene noen sinne. I min postkasse neste uke, kjøpte ubrukt på eBay for noen dager siden. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 For å være ærlig, så likte jeg IKKE de skoene.. Men så liker ikke jeg converse i utgangspunktet da Lenke til kommentar
rekar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) converse har fine sko. Men de derre skoan var bare rett og slett ufyselig. Disse skoene er rå. Endret 4. august 2007 av rekar Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Desse skorne kjøpte eg i Sverige. Lacoste Raven. Link til skorne Hvad tycks? Endret 4. august 2007 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For å være ærlig, så likte jeg IKKE de skoene.. Men så liker ikke jeg converse i utgangspunktet da 9203897[/snapback] Funker jo ikke å kommentere en sær type Converse når du i utgangspunktet ikke liker Converse, da, kunne jo sikkert posta hvilke Converse jeg vil til samme kommentar. Men jeg digga dem, det er jo det viktigste, eller hva? I og med at det blir jeg som bruker dem Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) converse har fine sko. Men de derre skoan var bare rett og slett ufyselig.Disse skoene er rå. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9205323[/snapback] For å være helt ærlig, minner det meg om joggesko jeg brukte i barnehagen tidlig på 90-tallet... Borrelås og greier Desse skorne kjøpte eg i Sverige. Lacoste Raven. Link til skorne Hvad tycks? 9205496[/snapback] Ser litt ut som fotballsko Endret 4. august 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 converse har fine sko. Men de derre skoan var bare rett og slett ufyselig.Disse skoene er rå. 9205323[/snapback] Kule de, er det Converse ? Lenke til kommentar
rekar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nei. Det er Onutsika Tiger. Dem lager fine sko. BTW. Jeg syns borrelås er kult. Ikke mange som går med det heller. Det er ikke blitt så mainstream enda. Samme gjelder OT skoan. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er det noen norske nettbutikker som fører de OT skoene da? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 For å være ærlig, så likte jeg IKKE de skoene.. Men så liker ikke jeg converse i utgangspunktet da 9203897[/snapback] Funker jo ikke å kommentere en sær type Converse når du i utgangspunktet ikke liker Converse, da, kunne jo sikkert posta hvilke Converse jeg vil til samme kommentar. Men jeg digga dem, det er jo det viktigste, eller hva? I og med at det blir jeg som bruker dem 9205710[/snapback] Ofc. Jeg har ikke noe i mot de mer diskree typene converse. Men jeg er ikke så glad i sko som skriker etter oppmerksomhet. Satser selv som oftest på hvite sko, så det sier jo en del. Litt farger er greit, men over hele skoen blir litt for "se-på-meg" i mitt hode. Men hvis du er typen som liker å skille seg ut med farger og liker oppmerksomhet, så skal ikke jeg komme i veien for deg Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) har kanskje tenkt å kjøpe meg et adidas superstar par ( http://www.palmusa.com/images/034859.jpg ) Bor i oslo, hvor kan jeg finne de billigst mulig? er det f.eks. noe sted som har tilbud e.l? Har hatt rundt 3-4 par av denne skoen før, men da har jeg gått i skobutikker (type Sole, Urban) hvor de har kostet rundt 900, men vil ikke betale det igjen for jeg har hørt om folk som har fått de for 400. Det har jeg en gang og, men da var det tilbud.. noen som kan hjelpe meg her? Endret 6. august 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 har kanskje tenkt å kjøpe meg et adidas superstar par ( http://www.palmusa.com/images/034859.jpg ) Bor i oslo, hvor kan jeg finne de billigst mulig? er det f.eks. noe sted som har tilbud e.l? Har hatt rundt 3-4 par av denne skoen før, men da har jeg gått i skobutikker (type Sole, Urban) hvor de har kostet rundt 900, men vil ikke betale det igjen for jeg har hørt om folk som har fått de for 400. Det har jeg en gang og, men da var det tilbud.. noen som kan hjelpe meg her? 9219094[/snapback] noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nei. Det er Onutsika Tiger. Dem lager fine sko. Det er ikke blitt så mainstream enda. 9208416[/snapback] Vertfall ikke etter at skoene var med i Kill Bill nei Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg kjenner ingen med Onitsuka tigere, og de har jo bra variasjon i modellene, så at det er mainstream gjør vel ikke noe. [obligatorisk kommentar om mainstream og ensformige lacostesko]. Avslutter posten med awesome sko. http://www.sneakerhead.com/312786-311.html Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Da ser jeg på nye sko igjen, da jeg bare har 1 fungerende par. Har så og si bestemt meg for noen DC Commander, så jeg trenger ikke kommentarer på hvor stygg de er osvosv Poenget mitt: Var på Stress i dag og så de kostet 1100kr, mye peng for en 15åring.. Så fant jeg de på internett, rettere sagt her. Jeg har ikke peilig på dollar-kursen nå, men har hørt at den er lav, og jeg har ikke peiling på frakt. Allikevell har jeg en god følelse på at disse ville blitt en god del billigere enn 1100kr, etter frakt. Noen som gidder å regne ut? Noen som har bestilt sko fra Usa før? Hvor mye vil det koste til slutt? Takk for svar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 1 USD = 5.79360849 NOK - i tillegg kommer frakt samt MVA (moms). Jeg hadde kjøpt skoene på Stress, kan fort bli mye stress (no pun intended) om du kjøper sko fra USA. Dessuten er det greit å ha en butikk du kan gå til dersom noe skulle være feil med dem etc. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dette går jeg med til daglig: Kostet 8 eller 900 Kjøpt på Stress på Grensen i Oslo Veldig gode for meg som har ganske bred fot Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 har kanskje tenkt å kjøpe meg et adidas superstar par ( http://www.palmusa.com/images/034859.jpg ) Bor i oslo, hvor kan jeg finne de billigst mulig? er det f.eks. noe sted som har tilbud e.l? Har hatt rundt 3-4 par av denne skoen før, men da har jeg gått i skobutikker (type Sole, Urban) hvor de har kostet rundt 900, men vil ikke betale det igjen for jeg har hørt om folk som har fått de for 400. Det har jeg en gang og, men da var det tilbud.. noen som kan hjelpe meg her? 9219094[/snapback] noen som kan hjelpe meg her eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå