nybb Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kjempeflotte sko PatSharpX. Blir vel et slikt par på meg også, så snart jeg kommer meg til USA Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Litt redd de blir litt dyre. Ferdig inn til Norge kommer de på 2453,- etter det jeg har regnet ut. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kjempefine sko! Det eneste jeg lurer på er hva slags antrekk og anledninger man bruker dem til? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har ikke noe problemer med å bruke de til hverdags med feks navy chinos, skjorte og v-genser. Men kan også bruke de til dress og litt mer formelle anledninger. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jepp, er ganske allsidige sko, du får mye for penga, men det var virkelig en del penger også.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Meh ... De har ikke flere brune Arlingtons i 8.5 igjen på Herrig Shoes ... Da får det bli i beige da, ikke like fin farge da men ... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg tok det siste paret Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tviler ... Var 8.5 når jeg sjekket for et par dager siden, også sjekket jeg nettopp, og da, da var de borte. Men beige funker vel det også? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Beige kan vel bli litt lyst nå på høsten? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Joda, var jo det jeg tenkte også, men beige er jo bedre enn ingen Arlington ... Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Send mail om du ikke allerede har gjort det, spør om når de får inn flere Arlingtons i brun farge Støtter Bebeluv og, beige blir for lyst nå Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tviler på at de får inn Arlingtons igjen ... Er nok en grunn til at de går for en så lav pris. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tviler ... Var 8.5 når jeg sjekket for et par dager siden, også sjekket jeg nettopp, og da, da var de borte. Men beige funker vel det også? Damnit, you caught me! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Har lyst på brune sko! Sett litt på Herring Churchill, hva syns dere? Veldig flotte sko, men hvordan blir det for meg å bestille riktig størrelse på disse skoene. Til vanlig bruker jeg 42. I følge nettsidens fit-guide vil 8,5 tilsvare 42, men hvordan løser jeg spørsmålet angående skoenes vidde, er det bare å krysse av 8,5 her også og dermed burde det være ok? Endret 11. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvis du ikke må bruke sko med en bredere eller smalere lest(?) til vanlig, skal medium passe. Men det varierer selvsagt fra produsent til produsent hvor smale de er. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Var på skoshopping igjen, da forrige runde endte i fiasko.. Fant disse som jeg likte veldig godt, men de har selvfølgelig ikke min størrelse. Tenkte jeg skulle ta en kjapp telefon til Nike og be dem om å produsere de i 48-49 Nike Air Flytop (S/N:385225-200) Edit: De hadde dem i strls 47.5 i Sverige, så jeg bestilte derfra. http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=13461&q=Nike%20Air%20Flytop& 46 passet ikke i butikken, noe trang, så 47.5 burde holde. Endret 12. september 2010 av Hille Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Flytop er heftige, men akkurat den fargekomboen den liker jeg ikke på de skoa. Endret 12. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
dePt Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jakter vintersko. Har funnet noen jeg mener er OK, men jeg vet ikke helt. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=1448&brandID=7&catID=23&shoeID=2709&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Hva mener dere? Evt. andre forslag? Vil ha noen som er litt robuste og med gummisåle, men uten å bli for røffe i utsendet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg vet ikke jeg ass. Likte ikke skinnet/finishen. Du har ikke vurdert noen fra Tricker's da? Endret 12. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
dePt Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ja, er skeptisk til skinnet selv. Kunne tenkt meg en annen farge, men der er vist ikke andre alternativ på den modellen. Tricker's blir for mønstrete for meg, i alle fal det jeg har sett av Tricker's. Har du flere forslag på lager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå