KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Skoene er tilbakesendt nå, gjorde som det stod på Herring Shoes sin nettside, så regner med at det vil gå bra. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kong Kake: Hvilken størrelse bruker du til vanlig, og hvilken størrelse bestilte du på disse? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bruker vanligvis US 9.5/42.5-43. Bestilte UK 9.5 som tilsvarer US 10 eller eur 44, tydeligvis. Tenkte at det var greit med en størrelse større enn vanlig pga. ullsokker etc, men kunne aldri tenke meg at de var så mye for store. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bestillte 0.5 større enn jeg pleier, slik at jeg kan bruke ullsokker i. Forhåpentligvis passer de. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvor selges merket Rokin i Oslo? Prøvde å se på hjemmesiden deres, men ble ikke noe klokere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Sole Service har noe. Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1073770 Ser ikke disse meget bra ut i forhold til prisen? Jeg lurer på å satse på et par, noen innvendinger? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) De var greie de. Litt mørke, men ellers likte jeg skoene. Problemet er nok snarere kvaliteten. Jeg tviler på at de varer særlig lenge, men prisen er det ikke noe særlig å si på. Endret 5. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg har litt mer tro på Sebago sine Arlingtons, dersom du ikke har problemer med å ha like sko som halve forumet her. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kjipt at Arlingtons er out of stock i min størrelse hos Herring Shoes. Noen som vet om de får inn fler, eller er det helt lost case? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Angrer litt på at jeg ikke kjøpte Arlingtons i den lysere brunfargen. Syntes de var litt mørke. Jeg kjøpte UK8.5 og de satt som et skudd. Bruker 42-43 til vanlig. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva syns folket om disse Preventi skoene fra Sole Service?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Stygge. Likte ikke linjene og såla. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen som ve om noen butikker som selger converse med tynne såler i str 46++? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen som har tips til høye seiler sko? Eller mid top eller hva man kaller det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg kjøpte et par fra Rizzo som var en hybrid. Blanding mellom seilersko og desert boots. Tror dog de er utgått, men kan hende det er noen igjen. Endret 6. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Om du ikke vil ha noe som holder evig så har H&M noen jeg liker. Synes dog at fargeutvalget jeg har sett her i Norge er kjipt da (kun sort). Angrer på at jeg ikke kjøpte et par i London der de hadde dem i bla. brunt også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 en par Aoch, den la jeg ikke merke til. Shame on me. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Har lyst på brune sko! Sett litt på Herring Churchill, hva syns dere? Endret 6. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå