PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i sko som er laget av ett stykke skinn som disse, bare i lysere brun? Fant noen da jeg var i London sist, men mener å huske prisen var litt utenfor min range. Endret 3. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Bestilte fra Herringshoes på søndag, ble sendt på tirsdag og kom idag. Må si at det gikk ganske kjapt. Meget fornøyd Endret 3. september 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tenkte mer i chestnut. Men takk for tips. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Har enda ikke fått skoene mine ... Bør jeg ringe UPS montro? EDIT: De ligger visst på det lokale postkontoret, får hente dem snart da. Endret 3. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har du ikke fått noe sporingsnummer? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jo, men der stod at det var forsøkt levering. Så ringte UPS og fikk vite at de lå på postkontoret. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Godt du fant ut av det. Forsøkt levert bestyr at de har vært hos deg, men at det ikke var noen hjemme. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Var det jeg regnet med, men tror heller de ikke fant frem, i og med at mamma har vært hjemme i hele dag så ... DHL fant jo ikke frem sist de var her så. Men Arlingtonsa var for store, så får vel sende dem inn og få dem i 8.5, hvis ikke noen vil bytte med meg her på forumet da ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Var det jeg regnet med, men tror heller de ikke fant frem, i og med at mamma har vært hjemme i hele dag så ... DHL fant jo ikke frem sist de var her så. Men Arlingtonsa var for store, så får vel sende dem inn og få dem i 8.5, hvis ikke noen vil bytte med meg her på forumet da ... Da må du gå nøye frem på måten du sender de tilbake på. Mine ble stuck i tollen da jeg skulle returnere et par loafers til samme nettbutikk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hmm ... Hva gjør man da, hvis de blir stuck i tollen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er ikke toll på sko da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg aner ikke. Jeg gjorde ingenting, så jeg måtte betale et gebyr (ca 100kr elns) for å få dem tilbake. Nå ligger skoene hjemme ubrukt. Det lureste er å forsikre seg om at man sender de på riktig måte. Jeg ville ringt tollvesenet og hørt hvilken info man må ha på pakken. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jaja, jeg finner ut av det. Hvor mye måtte du betale Posten for å få sendt pakken da? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er ikke toll på sko da? Øh, nei, men det er mva. "Tollen" er kort for Tollvesenet. Lol, tenk deg litt om før du poster Pat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) KongKake: 279,- med sporingsnummer, tror jeg. Den lokale posten har virkelig ikke peiling. (De har nettopp skiftet fra postkontor til post i butikk.) Endret 3. september 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er såpass ja. Kjipe 279,- det ... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Det er ikke toll på sko da? Øh, nei, men det er mva. "Tollen" er kort for Tollvesenet. Lol, tenk deg litt om før du poster Pat Jaja, jeg er jo ikke dum, men var en bekjent av meg som ikke fikk ut noen varer han hadde bestilt fra e-bay fordi de var stuck i tollen. Dvs han måtte opp til Gardermoen å bekrefte innholdet eller noe å betale tollen før han fikk det inn i landet. Så trodde dette var samme opplegg. Endret 3. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jau, da ser det ut som om det blir å returnere skoene. Herring Shoes betaler visst frakt og alt så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Så absolutt. De totale kostnadene ble jo på en hundrelapp mer siden de sendte det tilbake. Jeg kunne sikkert ringt inn og prøvd å få fikset det (noe jeg prøvde sånn halvveis, men supporten der var mildt sagt dårlig når det gjaldt info om hva jeg skulle gjøre). Jeg orket ikke stresse noe mer med det. Jeg anbefaler deg at du leser gjennom "returns" på herringshoes.co.uk og hører med tollvesenet. Jeg er ikke sikker på om du må betale mva på returns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå