PatSharpX Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Etter å ha lest så mye om skotrær måtte jeg nesten ha meg ett par selv. De er fra Rochester Shoe Tree Company, kjøpt hos Agnar sko. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hva betalte du for de? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 289,- ga jeg for dem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 JEg synse disse Sebago Arlington som så mange poster, er veldig fine. ER det teit å bruke slike hvis man er 15 år? og funker de som vintersko? beklager hvis noen har spurt om dette før Teit er det ikke. Jonas på forumet tusler rundt i suede loafers og trench i en alder av 15 og så bra ut. Så lenge du tar vare på de burde de funke på vinteren, men de vil selvsagt ikke egne seg i høy snø o.l.Det kan være greit å lese litt om hva man må gjøre for at de skal holde seg fine. Enig. Det eneste som kan være et problem, er jo at frakker og andre "voksnere" klesplagg er laget for menn. Dette gjør jo at det kan se ganske posete ut på femten år gamle gutter, og det kan fort se ut som om du har vært i pappas klesskap. Ja, det er jeg litt redd for. Btw, jeg er vel litt mer enn 1.70( år siden jeg ble målt) og tynn. så, vil "voksnere" plagg passe? Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvor har de seilersko til en ok pris? Føler at 1300kr blir litt for mye.. Butikk i Oslo gjerne Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det ser strålende jævlig ut. FTFY. Godt vi er forskjellige Jude Quinn og olehh: Null problem, kjør på! Er mange på skolen min som bruker ganske tynne og korte trencher/macer, og det ser bra ut uten å være for pyntet, om det er det som er det skumle her. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er egentlig ikke det skumle her. Jeg bare lurte på størrelser og slikt. Men da tror jeg aat jeg kjøreer på i vinter. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Høres bra ut, men da er jo ikke akkurat trench det beste, vil heller anbefale en peacoat. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 flott det var faktisk en peacoat jeg tenkte på også Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Teit er det ikke. Jonas på forumet tusler rundt i suede loafers og trench i en alder av 15 og så bra ut. Det er så sykt klasse! Skulle vært så klesbevist på den alderen jeg også! Naaaw, dere altså <3 Ikke la dere lure, har sett Jonas fare rundt med joggis og seiljakke. Endret 2. september 2010 av Nash 2 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du farer med løgn! Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Teit er det ikke. Jonas på forumet tusler rundt i suede loafers og trench i en alder av 15 og så bra ut. Det er så sykt klasse! Skulle vært så klesbevist på den alderen jeg også! Naaaw, dere altså <3 Ikke la dere lure, har sett Jonas fare rundt med joggis og seiljakke. Auda. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble det ikke litt varmt idag med OnePiece da Jonas? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble det ikke litt varmt idag med OnePiece da Jonas? Ikke når det kombineres med UGGs. Det var det han brukte, ikke sant? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nei, ble Crocs på Jonas idag :S han lot nok UGGsene hvile litt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ser den. Er kanskje litt for varmt med UGGs enda :/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hva med en mellomting? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fuck me. Verden blir sykere og sykere. 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det finnes seilercrocs også 3 Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) fkm: haha, drøyeste fotplagget jeg har sett! Endret 2. september 2010 av SML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå