Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hender jeg sliter litt jeg også.

Syns også det er irriterende at det bråker når man går, som jeg skrev tidligere.

Hvert fall hvis en sten setter seg fast i sålen og du subber litt på ett stengulv.

Skal sies at jeg ikke subber, men hender det kommer en lite hyggelig høylytt lyd i de tilfellene.

Lenke til kommentar

Teit er det ikke. Jonas på forumet tusler rundt i suede loafers og trench i en alder av 15 og så bra ut.

Det er så sykt klasse! Skulle vært så klesbevist på den alderen jeg også!

Naaaw, dere altså <3

MEN, må si det finnes grenser også, det er en kar på nye skolen min som kom på fadderfest i dag i dress med ps og alt mulig... Hadde han hatt attitude til det hadde det kanskje sett bra ut, men han så helt malplassert ut i dressen, der han sto og så ukomfortabel ut for seg selv. Selv kjørte jeg Arlingtons, Acne Mod Alernative Raw, sort v-hals fra J. Lindeberg, hvit skjorte fra Stenströms, mansjettknapper fra Burberry og grønt slips fra et eller annet merke. Det ble muligens litt ot i denne tråden, men men :p

Forresten er jeg 16 thrice! Men suede loafers brukte jeg da jeg såvidt var fylt 15 også..

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar

JEg synse disse Sebago Arlington som så mange poster, er veldig fine.

ER det teit å bruke slike hvis man er 15 år?

og funker de som vintersko? :)

beklager hvis noen har spurt om dette før

Teit er det ikke. Jonas på forumet tusler rundt i suede loafers og trench i en alder av 15 og så bra ut. Så lenge du tar vare på de burde de funke på vinteren, men de vil selvsagt ikke egne seg i høy snø o.l.Det kan være greit å lese litt om hva man må gjøre for at de skal holde seg fine.

Enig. Det eneste som kan være et problem, er jo at frakker og andre "voksnere" klesplagg er laget for menn. Dette gjør jo at det kan se ganske posete ut på femten år gamle gutter, og det kan fort se ut som om du har vært i pappas klesskap. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...