Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da er det nok bare jeg som bør slutte å gå med det når jeg er ute på byen. Har fått noen fine merker på kroppen etter de turene, hehe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan vel muligens ha mer med promille enn hva sålen er lagd av, bebe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Haha, det skal man ikke se bort i fra Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hender jeg sliter litt jeg også. Syns også det er irriterende at det bråker når man går, som jeg skrev tidligere. Hvert fall hvis en sten setter seg fast i sålen og du subber litt på ett stengulv. Skal sies at jeg ikke subber, men hender det kommer en lite hyggelig høylytt lyd i de tilfellene. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har opplevd det noen ganger at folk snur seg ja Jeg har flere par skinnsko som lager fin klikk-klikk-lyd når jeg går Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Haha, det skal man ikke se bort i fra Kan ikke huske sist gang jeg ikke våknet opp med et blåmerke eller to etter en tur i Tigerstaden Det er riktignok så sjeldent at det går litt over stokk og stein når det først skjer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Disse skotrærne mange eier her. vil jeg trenge slike til Sebago Arlington sko? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Haha, det skal man ikke se bort i fra Kan ikke huske sist gang jeg ikke våknet opp med et blåmerke eller to etter en tur i Tigerstaden Det er riktignok så sjeldent at det går litt over stokk og stein når det først skjer. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du trenger strengt tatt ikke skotrær, men de vil høst sannsynlig forlenge levetiden på skoene dine. Men siden du er 15 kan du jo fremdeles vokse såpass mye at skoene ikke passer til neste år for alt jeg vet. h5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg føler at jeg ikke vokser så mye i føttene lenger Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da kan du alltids prøve deg på å kjøpe et par sko, noen billige skotrær, impregneringsspray for semsket skinn og en børste til semsket skinn. De to siste får du billig i de fleste skobutikker. Er usikker på hvor man får tak i skotrær i butikk utenom Oslo. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Teit er det ikke. Jonas på forumet tusler rundt i suede loafers og trench i en alder av 15 og så bra ut. Det er så sykt klasse! Skulle vært så klesbevist på den alderen jeg også! Naaaw, dere altså <3 MEN, må si det finnes grenser også, det er en kar på nye skolen min som kom på fadderfest i dag i dress med ps og alt mulig... Hadde han hatt attitude til det hadde det kanskje sett bra ut, men han så helt malplassert ut i dressen, der han sto og så ukomfortabel ut for seg selv. Selv kjørte jeg Arlingtons, Acne Mod Alernative Raw, sort v-hals fra J. Lindeberg, hvit skjorte fra Stenströms, mansjettknapper fra Burberry og grønt slips fra et eller annet merke. Det ble muligens litt ot i denne tråden, men men Forresten er jeg 16 thrice! Men suede loafers brukte jeg da jeg såvidt var fylt 15 også.. Endret 1. september 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Der kom det inn en feil Fransk mansjett under genser? Ser ikke det helt voldtatt ut? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det ser strålende ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Godt gjort, mine blir ikke seendes naturlig ut, i forhold til når jeg bruker blazere og dressjakker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Naaaw, dere altså <3 Forresten er jeg 16 thrice! Men suede loafers brukte jeg da jeg såvidt var fylt 15 også.. Vet jo at du har blitt 16 Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg tror MoV gjorde meg mer interessert i klær og forandret stilen min +1 Trasket rundt i en forferdelig skate/ski stil før. Så oppdaget jeg dette stedet. Så endret jeg gradvis stilen min til streetwear før jeg nå gradvis går over til preppy MoV, my saviour <3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det ser strålende jævlig ut. FTFY. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 JEg synse disse Sebago Arlington som så mange poster, er veldig fine. ER det teit å bruke slike hvis man er 15 år? og funker de som vintersko? beklager hvis noen har spurt om dette før Teit er det ikke. Jonas på forumet tusler rundt i suede loafers og trench i en alder av 15 og så bra ut. Så lenge du tar vare på de burde de funke på vinteren, men de vil selvsagt ikke egne seg i høy snø o.l.Det kan være greit å lese litt om hva man må gjøre for at de skal holde seg fine. Enig. Det eneste som kan være et problem, er jo at frakker og andre "voksnere" klesplagg er laget for menn. Dette gjør jo at det kan se ganske posete ut på femten år gamle gutter, og det kan fort se ut som om du har vært i pappas klesskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå