fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har så skammelig lyst på et par boots fra Tricker's Synd de ligger på 295,- pund. Fine! Selv lurer jeg på om jeg skal bestille disse: Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Bestilte hansker fra chesterjefferies.co.uk i dag så jeg sprengte budsjettet litt der. Har dog ikke fått utbetalt stipend for august, og har allerde betalt husleigen, dvs. at jeg har noen kroner å brenne av på sko også. Så var det bare å finne noen jeg faktisk vil ha. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har så skammelig lyst på et par boots fra Tricker's Synd de ligger på 295,- pund. Fine! Selv lurer jeg på om jeg skal bestille disse: Jeg hater å ikke ha en bestemor som skjemmer meg bort. Veldig fine sko! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Litt usikker på spennen på de, går de hele veien rundt? Har du bilder av baksiden også kanskje? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Blir ikke den sålen litt i drøyeste laget, fkm? Med tanke på at vi bor i Norge? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Man kan vel ikke ha mindre såle på chelseaboots? O.o Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) JEg synse disse Sebago Arlington som så mange poster, er veldig fine. ER det teit å bruke slike hvis man er 15 år? og funker de som vintersko? beklager hvis noen har spurt om dette før Endret 1. september 2010 av olehh Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Blir ikke den sålen litt i drøyeste laget, fkm? Med tanke på at vi bor i Norge? Hæ? Det er en dobbelt skinnsåle, og det er jo perfekt til vinteren.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) JEg synse disse Sebago Arlington som så mange poster, er veldig fine. ER det teit å bruke slike hvis man er 15 år? og funker de som vintersko? beklager hvis noen har spurt om dette før Teit er det ikke. Jonas på forumet tusler rundt i suede loafers og trench i en alder av 15 og så bra ut. Så lenge du tar vare på de burde de funke på vinteren, men de vil selvsagt ikke egne seg i høy snø o.l.Det kan være greit å lese litt om hva man må gjøre for at de skal holde seg fine. Endret 1. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kule sko fkm! btw noen som vet hvordan asos skoene er i størrelsen. Søster skal fikse seg vintersko Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Teit er det ikke. Jonas på forumet tusler rundt i suede loafers og trench i en alder av 15 og så bra ut. Det er så sykt klasse! Skulle vært så klesbevist på den alderen jeg også! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Vet. Jeg nærmest skammer meg over hva jeg har gått rundt i når jeg var yngre Endret 1. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Samme her, er ikke mer enn 7-8 måneder siden jeg bare gikk i joggebukser og hettegensere. Hadde vært der fortsatt uten MoV-delen her Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Haha såpass ja. Hvordan har omverdenen tatt den store transformasjonen? MoV kicker ass. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg tror MoV gjorde meg mer interessert i klær og forandret stilen min edit- jeg skrev det litt rart først Endret 1. september 2010 av olehh Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det tror jeg det er flere her som har gjort. Jeg fikk interessen for også oppsøke et forum der jeg kunne få kritikk og tips til å utvikle stilen min. Det er derfor jeg liker at det er en noe krass, men ærlig tone en gang i blant. Kan ikke fordra når folk pakker inn ting. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ingen merkbar forskjell annet enn kommentarene var glad jeg endret stil over tid, og ikke over natten som mange andre. De har en tendens til å få pappagutt/soss/keeg(teit? ja, sånn er vgs) rykte som er negativt på vår skole hvertfall. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva tenker dere om disse fra Rokin til vinteren? Blir de til å tåle mye regn og snø? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Blir ikke den sålen litt i drøyeste laget, fkm? Med tanke på at vi bor i Norge? Hæ? Det er en dobbelt skinnsåle, og det er jo perfekt til vinteren.. Jeg tenkte på glatthetsfaktoren, men kan hende jeg tar feil Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Blir ikke den sålen litt i drøyeste laget, fkm? Med tanke på at vi bor i Norge? Hæ? Det er en dobbelt skinnsåle, og det er jo perfekt til vinteren.. Jeg tenkte på glatthetsfaktoren, men kan hende jeg tar feil Alle vinterskoene mine har skinnsåler, og det går utmerket, så jeg ser ikke helt problemet. Eller, jeg har et par fjellstøvler med gummisåler, men det teller jo ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå