Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde sett bedre ut med en litt annen såle synes jeg. :) Forøvrig har jeg bestilt alt fra dressko til marsjstøvler og skisko på nett. Jeg har aldri hatt noen problem med størrelsen. Sko der størrelsen er super-duper-viktig (fjellsko osv.) har jeg målt foten min i lengde og bredde, og sendt en mail til forhandler og spurt om de vil passe. :p

Lenke til kommentar

Ja. Har mest lyst på Wetherbys med tanke på sålen og norsk vinter.

Jeg har skinnsåle på mine chelsea boots, det er litt ditt. Blir jo kjempe glatt også.

Vurderer å dra til en skomaker å få lagt på noe gummi greier, men mener å ha hørt at sålen kan råtne av det. Stemmer det?

Jeg bestilte mine med gummislåle over skinnsålen og har ikke sett noe til at de har tatt skade av det. Gummien på den ene skoen falt riktignok av etter en hard bytur, men gummien var limt på over den originale sålen, så kan jo ikke forvente stort mer.

Lenke til kommentar

Har til gode å se ei jente med Christian Louboutin vandrende rundt her :p Men når vi er inne på dette med pumps. Noe av det mest underholdende jeg ser er jenter som ikke klarer å gå på høye hæler overhode, men alikevel skal de på død og liv gjøre det.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

@thrice: Syntes godt du kan la være å poste sko jeg bare kan drømme om å ha råd til.

Fortsetter du slik vil jeg aldri klare å finne meg nye vintersko som jeg både har lyst på og råd til.

 

"Må" ha nye vintersko i år, men jeg ser det komplett umulig å inngå et kompromiss mellom praktisk og pent, og samtidig holde seg innenfor studentbudsjettet.

 

Anntar her er flere som sitter i samme båt som meg? Jeg er ute etter et par solide skinnboots som tåler litt vær og vind, men samtidig har en klassisk look og ikke blir for "brutale". Gummisåle er vel det eneste aktuelle i norsk vintervær. Forslag?

 

Åpen for både brunt og sort.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...