Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, siden jeg får Arlingtonsa snart, så bør jeg vel kjøpe imprignering og skobørster? Hva bør jeg ha (navn på produktet) og får jeg tak i det på vanlige skobutikker?

Du burde skaffe en impregneringspray som er lagd for semsket skinn. Jeg glemte helt å bestille en slik en http://www.herringsh...selectedFitID=0 som er kjipt, siden skoene ble sendt i dag.

Ahh, takk. Får ta en titt innom diverse skobutikker i morgen da.

Lenke til kommentar

Du får prøve å sende en mail. Jeg skal se om jeg finner en slik børste i helgen. Det kan umulig koste mye mer enn det i Norge.

Edit:

Er det noen her som kan anbefale et merke/nettside der man finner kvalitetskremer og slikt for vedlikehold av sko? Jeg er fremdeles så fersk som man kan være i gamet.

Kjøp skopleiemidler i Norge. Det er ikke verdt det mtp. fratkt osv å kjøpe på nett. Kjøp skopolish fra Kiwi (den i den lille runde metallboksen). Kjøper du på nett burde du prøve å få tak i Saphir Renovateur, men det kan være litt vanskelig.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Skal innom skomaker uansett. Har fått en liten rift på tuppen av en sko hmm2.gif Noen som vet hvor mye det koster å fikse på? Kan sikkert ikke repareres helt, men noe må man vel kunne gjøre for å gjøre skaden mindre synlig.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Har vanligvis gått med skoe i prisklasse fra 1000-2000kr fra Le Coq Sportif, Nike og Puma.

Men kjøpte meg nylig noen mørkebrune Converse med semsket skinn og foring inni til 500kr på Urban Outfit. Kan ikke huske sist jeg var så fornøyd med skoene..

Puma derimot er noe av det verste jeg har vært borti., HAr hatt både hitops og lavere sko fra dem til ganske høye priser, men begge var stive, harde og kalde i tillegg til at de gnaget en del i lengden..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

På en fest klarte jeg å søle noe dritt på et par suede sko som jeg ikke har impregnert (ja, ikke så smart.) Hvordan fjerner jeg dette uten å ødelegge skinnet? Skoene skal selvsagt impregneres før de taes i bruk igjen, noe som sikkert er lenge til da det er loafers det er snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...