thrice Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Drittsko uten like. Husker ikke helt hva de endte på. Kanskje 600,- med toll og frakt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Noen som kan fortelle meg om Sebago Arlington (hvorfor ikke, nå har jo alle den ) er store eller små i størrelsen? De har inne i str. 43, men jeg bruker 42 i en del sko. Og er god plass til tærne i høyden? Har ofte erfart at storetåa mi ikke helt får plass. Endret 26. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 thrice: Greit, da kjøper jeg nok ikke dem... Lokeland: Det er da 42 de har inne? De passet for meg, som vanligvis bruker 43 og 44. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ikke som jeg ser. Finner de kun når jeg setter 8/42 som størrelse. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg kjøpte dem i 8,5. Bruker vanligvis 42-44 i sko. Satser på at de passer. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ja, da har de 42 da? Jeg velger "UK 8.5", så dukker Arlingtons opp nederst på siden, i to forskjellige farger... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Ja, det så jeg. Jeg tenkte på 42, ikke 42.5, men hvis folket sier det passer så tenker jeg at jeg prøver (selv om jeg burde ha narrow i bredden), om ikke noen har erfaringer som tilsier at jeg burde la være? Forresten, slapp de som har mottatt unna moms? Endret 26. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ah, jeg som tullet nå... Men jeg tror de vil passe, de er ganske smale. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Alden shell cordovan fra sent 70-tallet. = 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hey! Hva syntes pepsa om disse? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Okei, siden jeg får Arlingtonsa snart, så bør jeg vel kjøpe imprignering og skobørster? Hva bør jeg ha (navn på produktet) og får jeg tak i det på vanlige skobutikker? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Faen, nå fikk plutselig jeg også lyst på de Sebago skoene. Hvorfor må jeg finne bruksområder til sko jeg egentlig ikke trenger :/ Forresten, herringshoes merker pakkene normalt slik at man må betale for mva og toll ikke sant? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kudos til Jonas som major trendsetter! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Var det Jonas som kjøpte de først? Har levd i min egen verden i nesten hele sommerferien, så har ikke vært så oppdatert på forumet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Okei, siden jeg får Arlingtonsa snart, så bør jeg vel kjøpe imprignering og skobørster? Hva bør jeg ha (navn på produktet) og får jeg tak i det på vanlige skobutikker? Du burde skaffe en impregneringspray som er lagd for semsket skinn. Jeg glemte helt å bestille en slik en http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=4&catID=80&shoeID=2284&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 som er kjipt, siden skoene ble sendt i dag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Var det Jonas som kjøpte de først? Har levd i min egen verden i nesten hele sommerferien, så har ikke vært så oppdatert på forumet. Tror det var Nash som kjøpte de først, men Jonas som fant tilbudet på nettet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvor lang tid tok fra dere bestilte til dere fikk skoene? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Okei, siden jeg får Arlingtonsa snart, så bør jeg vel kjøpe imprignering og skobørster? Hva bør jeg ha (navn på produktet) og får jeg tak i det på vanlige skobutikker? Du burde skaffe en impregneringspray som er lagd for semsket skinn. Jeg glemte helt å bestille en slik en http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=4&catID=80&shoeID=2284&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 som er kjipt, siden skoene ble sendt i dag. Tenkte ikke på det i det hele tatt jeg. Lurer på om jeg skal kansellere orderen og så bestille på nytt med den, eventuelt sende en mail og si at jeg vil ha den sammen med skoene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Du får prøve å sende en mail. Jeg skal se om jeg finner en slik børste i helgen. Det kan umulig koste mye mer enn det i Norge. Edit: Er det noen her som kan anbefale et merke/nettside der man finner kvalitetskremer og slikt for vedlikehold av sko? Jeg er fremdeles så fersk som man kan være i gamet. Endret 26. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå