Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan fortelle meg om Sebago Arlington (hvorfor ikke, nå har jo alle den :p) er store eller små i størrelsen? De har inne i str. 43, men jeg bruker 42 i en del sko. Og er god plass til tærne i høyden? Har ofte erfart at storetåa mi ikke helt får plass.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Ja, det så jeg. Jeg tenkte på 42, ikke 42.5, men hvis folket sier det passer så tenker jeg at jeg prøver (selv om jeg burde ha narrow i bredden), om ikke noen har erfaringer som tilsier at jeg burde la være?

Forresten, slapp de som har mottatt unna moms?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Okei, siden jeg får Arlingtonsa snart, så bør jeg vel kjøpe imprignering og skobørster? Hva bør jeg ha (navn på produktet) og får jeg tak i det på vanlige skobutikker?

Du burde skaffe en impregneringspray som er lagd for semsket skinn. Jeg glemte helt å bestille en slik en http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=4&catID=80&shoeID=2284&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 som er kjipt, siden skoene ble sendt i dag.

Lenke til kommentar

Okei, siden jeg får Arlingtonsa snart, så bør jeg vel kjøpe imprignering og skobørster? Hva bør jeg ha (navn på produktet) og får jeg tak i det på vanlige skobutikker?

Du burde skaffe en impregneringspray som er lagd for semsket skinn. Jeg glemte helt å bestille en slik en http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=4&catID=80&shoeID=2284&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 som er kjipt, siden skoene ble sendt i dag.

Tenkte ikke på det i det hele tatt jeg.

Lurer på om jeg skal kansellere orderen og så bestille på nytt med den, eventuelt sende en mail og si at jeg vil ha den sammen med skoene.

Lenke til kommentar

Du får prøve å sende en mail. Jeg skal se om jeg finner en slik børste i helgen. Det kan umulig koste mye mer enn det i Norge.

Edit:

Er det noen her som kan anbefale et merke/nettside der man finner kvalitetskremer og slikt for vedlikehold av sko? Jeg er fremdeles så fersk som man kan være i gamet.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...