Henrik C Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Håper jeg også får lov til å bli med i den kule klubben med Sebago Arlingtons! Skal bestille straks, må bare få betalt to husleier (sånn er det å bytte sted å bo midt i studietiden gitt) og finne den nye adressen min. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du er mer enn velkommen i klubben, Henrik! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Bestilt deg en Liddesdale enda? Da kan vi matche! Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fælt så mange som skal ha Arlingtons da er vel ikke noe bedre selv, gleder meg til de kommer i posten om noen dager ! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Bestilt deg en Liddesdale enda? Da kan vi matche! Ikke helt enda! Tror jeg skal bestille både Liddesdale og skoene fra Herring samtidig, og så bruker jeg en proxy i UK. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ah, proxyen min er i Norge for øyeblikket, så jeg får ikke lurt meg unna ymse tollsummer. Og orker ikke vente til starten av oktober for å bestille. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hæ? Hva er dette proxy-greiene? Hvordan lurer dere dere unna tollen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Proxy-betegnelsen blir brukt på engelske nettsamfunn. Det betyr bare at du får en person som er i landet til å videresende pakken i posten som gave. Hvis du ikke kjenner noen i det landet du vil ha en vare fra pleier raten å være på frakt + 10% av kjøpesummen. Noe som betyr at vi som bor i Norge vil spare minimum 15% på å bruke proxy-tjenester uansett. Styleforum.net har en del som tilbyr proxy-tjenester. Endret 25. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Man vil ikke spare mange kroner på å bruke proxy på en Liddesdale og de skoene alle skal ha. Tipper man sparer kanskje en 200-lapp til sammen, og imo er ikke det verdt stresset med å skaffe en proxy. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Aha, tenkte på den mer virtuelle formen for proxy jeg, og kunne ikke helt forstå hvordan det kunne unngå toll. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Styleforum.net har en del som tilbyr proxy-tjenester. Tenkte jeg kunne linke til tråden: The Proxy Thread. MYE billigere enn JetCarrier osv.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Siden CountryAttire.com ikke trekker fra VAT blir det billigere å bruke en proxy som også mottar sko fra HerringShoes.co.uk Hadde ikke spart noe (eller, kanskje 20 kroner på en god dag) hvis jeg hadde bestilt fra HerringShoes direkte til meg, men når jeg skal ha to pakker blir det litt å spare. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Husk at det er gratis shipping på country attire. Tar du med det i beregningen er ikke forskjellen stor på proxy og vanlig shipping. Edit: Bare for å illustrere: Bestilt direkte: Jakke: 800 Frakt: 0 Mva: 200 Avgift: 100 =1100 Med Proxy: Jakke: 800 Shipping: ca 150 kr. Proxyavgift: (si 15 %) ca 150 =1100 Forskjell: NULL (eller, egentlig en femmer eller to, men whatever) Endret 25. august 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Gjorde samme regnestykke selv, og når det er gratis shipping blir det minimalt å spare. Må regne gjennom alt på nytt, og så tar jeg en beslutning. Kan jo hende at frakten blir dyrere, så da går jeg plutselig i minus. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nå er jeg så møkka lei av å ikke finne sko i min størrelse.. Fikk en del tips om noen big shoes sider på nett. Men det er jo null og niks som ser fint ut. Ønsker i bunn og grunn noen sko som ser slik ut eller i vertfall ligner: Størrelsen det gjelder er 48 1/2 Kommer dere over noe hadde det vært fantastisk om dere kunne sagt fra Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Tips til rengjøring av sko? Hvite tøy-sko. Endret 26. august 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Tøy sko kan som regel vaskes i vaskemaskin, innstillingene er jeg litt usikker på. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Thrice! Hvordan er bootsene fra Jshoes? Og hva endte de med å koste? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Trenger anbefaling på skotre her. Har et par fra Fratelli Rosetti (skal se om jeg får tatt bilde) som sårt trenger litt hjelp til å holde på formen. Steder å få kjøpt skotre i sedertre egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå