Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Da bestiller du fra Stress.no, enkelt og greit. Det er nettbutikk, det. ;)

9071791[/snapback]

Litt uenig der. De har bra varer, så lenge det varer. De får aldri størrelser inn på lager igjen etter at de blir utsolgt. Dette er ikke nettbutikk standard. Populære størrelser som 43 (min størrelse) blir utsolgt med en gang, og da er løpet kjørt.

Lenke til kommentar

9071791[/snapback]

Litt uenig der. De har bra varer, så lenge det varer. De får aldri størrelser inn på lager igjen etter at de blir utsolgt. Dette er ikke nettbutikk standard. Populære størrelser som 43 (min størrelse) blir utsolgt med en gang, og da er løpet kjørt.

9135771[/snapback]

Du griner over størrelse 43? SKAM DEG!

jeg bruker 46-47, gjett hvilket helvete det er for meg å skaffe sko, gjett 3 ganger!!

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Du griner over størrelse 43? SKAM DEG!

jeg bruker 46-47, gjett hvilket helvete det er for meg å skaffe sko, gjett 3 ganger!!

9151769[/snapback]

Det blir en helt annen problemstilling Einstein..

Har jeg fortstått deg rett så sliter du med å finne grunnet at de ikke produserer størrelsen i så store kvantum.

Problemet MITT derimot er at nesten alle bruker størrelse 43, og siden disse derfor blir utsolgt med en gang hos stress.no og de heller aldri får inn størrelser på lager igjen så er det nokså håpløst.

(Ps. størrelse 46 er det masse av igjen hos dem)

Lenke til kommentar

Har gått og siklet på disse her i flere uker nå, men de er litt dyre til å ikke brukes hvis de ikke passer mitt bruk. Har hatt litt vondt i føttene i det siste, så jeg er redd de ikke skal passe meg.

3374.jpg

:dribble:

Noen som har denne eller andre Air Max BW? Demper de bra? Jeg går en hel del, men er lei av de fæle (men veldig gode) Asics Odyssey jeg har brukt det siste året.

Lenke til kommentar
Nettop kjøpt disse ... Fant ikke Lacoste retro skoene jeg ville ha  :ermm:

9196837[/snapback]

Vært på Blend? :p

Hadde et par av disse skoene før, og jeg likte de så godt at jeg kjøpte et par til..

9197694[/snapback]

Stemmer! Har hadt samme type sko 3 ganger nå :blush::innocent:

Endret av -PeeWee-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...