Henrik C Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Det er sålen jeg er mest bekymret for, og jeg er fortsatt usikker. Har også sett på et par andre sko fra Herring, Herring Richmond. Henrik: Likte ikke skinnet på det første paret så godt. Tror det vil funke dårlig om du skal bruke skoene til litt mer uformelle anledninger, og skinnet så nesten litt kunstig ut. Jeg tror egentlig bildet lyver litt, og etter litt bruk vil de nok bli bra, men sålen er jeg ikke helt fornøyd med. Akkurat nå heller jeg egentlig mer mot Richmond, mest pga sålen, men de er jo også litt mørkere, noe som sikkert ikke er så dumt. Endret 23. august 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Skjønner egentlig ikke hvorfor du bryr deg om sålen. Hva har det å si hvordan den ser ut, så lenge den funker greit? Det mørkere paret var finere. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg vet bare at jeg ville irritert meg over hvor stygg den var, uansett hvor lite jeg hadde sett til den. Dessuten vil jo et par skinnsåler slites over tid, og i mine øyne blir de mye penere da, og gir skoene mer karakter. Gummien vil ødelegge for mye av det, så jeg har vel egentlig bestemt meg for Richmond nå. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Herregud, hele gjengen får jo like sko nå... Men blir det treff har jeg shotgun! Det var jo tross alt jeg som oppdaget dette kuppet, som koster dobbelt så mye på Sebago i Rådhhuspassasjen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sier du, din loafer-kopi-jævel Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Javel, du kan få lov til å bruke dem... Hvordan steller du dem btw? Mine har begynt å falme litt i fargen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har såpass mange sko at jeg sjelden sliter med sånt. Bruker ikke sko mer enn 1-3 ganger i uken, stort sett. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, har en del jeg og, og ett par brukes max 2-3 ganger i uken, men etter en stund blir de jo fortsatt litt slitt og falmet. Dog er de lilla de eneste loafersene mine som har gjort det... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Dog er de lilla de eneste loafersene mine som har gjort det... Haha, det fortjener du, copycat Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Der gikk du virkelig glipp av noe. Så vidt jeg vet var det avslutningskonserten. Delte nok ikke ut noe. Jeg som er rutinert representerte med blazer og poncho Jeg vet. Men ville ikke være med før det var for sent. Litt kjipt, i og med at det er som du sier avslutningskonserten. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Da venter jeg på svar fra Thrice. Jeg er veldig fornøyd. Jeg bestilte herfra http://www.bootsonline.com.au/ God service, rask levering og de svarer raskt på mail ang. spørsmål. Tror modellen het Comfort Craftsman Har du hatt de lenge? Hvordan har skinnet utviklet seg? Kan du svare på dette også? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Så ikke spørsmålet. Jeg har hatt de siden i fjor, og skinnet har holdt seg bra, bortsett fra at det har blitt litt rynker på det, men jeg regner med at det forsvinner når jeg får satt inn skotreene som kom i posten i går. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Vurderer de Sebago Arlington, men hvordan var størrelsen på dem? Bruker vel 9 - 9.5 (US), og Herring Shoes har dem i 9 og 10. Hva bør jeg gå for om jeg ønsker litt spillerom til evt. tykke sokker? Prøver igjen jeg. Kjøpte forresten noen beige seilersko fra Roots i dag. Var på tilbud til 99,-. Endret 25. august 2010 av KongKake Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tittet på de jeg også, var semsket ikke sant? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) *sukk* Ja... Om du mente Arlington vel og merke Endret 25. august 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ja, og så vidt jeg har forstått det så er jo ikke semsket skinn det beste på høsten da, men til den lave prisen så må jeg nesten slå til. Så håper noen kan si noe om størrelsen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Ifølge fkm er det ikke noe problem med semsket skinn på høst/vinter så lenge man tar vare det! Edit: Tror jeg nesten må kjøpe de alikevel for å plage Jonas Edit 2: Da var de betalt og bestilt. Jeg stemmer for at hvis vi får igang et treff stiller alle i Arlington sko og Liddesdale jacket. Endret 25. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Jeg har et par høye boots i semsket skinn. Jeg bare bruker impregnering beregnet på semsket skinn og bare børster skinnet hvis jeg har fått møkk på det Vet ikke om det er noe mer som er anbefalt å gjøre, men mine er ihvertfall like fine fortsatt. Endret 25. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Okei, da er jo det greit å få avklart. Hvordan var skoene i størrelsen da? Bruker 42 - 43, eller noe rundt 9.5 i sko. De har bare Arlingtonsa i US 10, men det burde vel gå greit hvis jeg skal bruke tykke sokker etc i dem? Eller er Sebago ekstremt store i størrelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå