Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Det er sålen jeg er mest bekymret for, og jeg er fortsatt usikker.

Har også sett på et par andre sko fra Herring, Herring Richmond.

2676-1432-photo2.jpg

Henrik: Likte ikke skinnet på det første paret så godt. Tror det vil funke dårlig om du skal bruke skoene til litt mer uformelle anledninger, og skinnet så nesten litt kunstig ut.

Jeg tror egentlig bildet lyver litt, og etter litt bruk vil de nok bli bra, men sålen er jeg ikke helt fornøyd med.

Akkurat nå heller jeg egentlig mer mot Richmond, mest pga sålen, men de er jo også litt mørkere, noe som sikkert ikke er så dumt.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet bare at jeg ville irritert meg over hvor stygg den var, uansett hvor lite jeg hadde sett til den.

Dessuten vil jo et par skinnsåler slites over tid, og i mine øyne blir de mye penere da, og gir skoene mer karakter. Gummien vil ødelegge for mye av det, så jeg har vel egentlig bestemt meg for Richmond nå.

Lenke til kommentar

Der gikk du virkelig glipp av noe. Så vidt jeg vet var det avslutningskonserten. Delte nok ikke ut noe. Jeg som er rutinert representerte med blazer og poncho cool.gif

Jeg vet. :( Men ville ikke være med før det var for sent. :p Litt kjipt, i og med at det er som du sier avslutningskonserten.

Lenke til kommentar

Vurderer de Sebago Arlington, men hvordan var størrelsen på dem? Bruker vel 9 - 9.5 (US), og Herring Shoes har dem i 9 og 10. Hva bør jeg gå for om jeg ønsker litt spillerom til evt. tykke sokker?

Prøver igjen jeg. :)

Kjøpte forresten noen beige seilersko fra Roots i dag. Var på tilbud til 99,-. :fun:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Ifølge fkm er det ikke noe problem med semsket skinn på høst/vinter så lenge man tar vare det!

Edit: Tror jeg nesten må kjøpe de alikevel for å plage Jonas harhar.gif

Edit 2: Da var de betalt og bestilt. Jeg stemmer for at hvis vi får igang et treff stiller alle i Arlington sko og Liddesdale jacket. cool.gif

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jeg har et par høye boots i semsket skinn.

Jeg bare bruker impregnering beregnet på semsket skinn og bare børster skinnet hvis jeg har fått møkk på det :thumbup:

Vet ikke om det er noe mer som er anbefalt å gjøre, men mine er ihvertfall like fine fortsatt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Okei, da er jo det greit å få avklart. :) Hvordan var skoene i størrelsen da? Bruker 42 - 43, eller noe rundt 9.5 i sko. De har bare Arlingtonsa i US 10, men det burde vel gå greit hvis jeg skal bruke tykke sokker etc i dem? Eller er Sebago ekstremt store i størrelsen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...