EB_Veyron Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da venter jeg på svar fra Thrice. Jeg er veldig fornøyd. Jeg bestilte herfra http://www.bootsonline.com.au/ God service, rask levering og de svarer raskt på mail ang. spørsmål. Tror modellen het Comfort Craftsman Har du hatt de lenge? Hvordan har skinnet utviklet seg? Var billigere fra den nettsida enn RM Williams sin egen butikk så takk for tipset. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Kan noe hjelpe meg med å finne sko? er 15 år , gutt. Jeg liker røde sko uten masse dilldall logoer, striper og slikt. btw, går det an å kombinere slike sko med navy-blå genser og mørk bokse? Det er sneakers jeg er ute etter. Jeg tenkte på noe lignende disse men jeg synes at den hivte greia nederst er for høy Endret 21. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Olehh; Nå som høsten og vinteren kommer så vil de kansje være dumt med sånne lave tøysko fra vans. Blazer Hi Suede Vintage fra Nike, som KongKake postet i den andre tråden synes jeg virker som et veldig bra alternativ. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Jeg skjønner, men jeg likte ikke den store nike logoen på siden. PatSharpX viste meg disse skoene[/url] funker de om høsten? link btw, hvordan er størrelsene i UK, jeg bruker 42/43 tror jeg Endret 21. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Olehh: De funker når det er tørt. Du må nok belage deg på å bli litt våt på bena dersom du går med de i regnvær. Da vil et par skinnsko være bedre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) ok, men vil regnet misfarge de? ( jeg mener ikke skinnskoene ) Endret 21. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 ok, men vil regnet misfarge de? ( jeg mener ikke skinnskoene ) Dersom du tråkker i søle og dritt så vil du naturligvis få skitne sko. Jeg har vasket tøysko i vaskemaskinen med gode resultater, men det kommer an på kvaliteten på skoene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) never mind Endret 23. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Joggesko, I tell you! Eneste fungerer, imo. Alt annet får jeg vondt i bena over lenger tid. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vurderer de Sebago Arlington, men hvordan var størrelsen på dem? Bruker vel 9 - 9.5 (US), og Herring Shoes har dem i 9 og 10. Hva bør jeg gå for om jeg ønsker litt spillerom til evt. tykke sokker? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) noe feil skjedde Endret 23. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jess, 43 ble for stort så nå må jeg sende tilbake og bestille på nytt. Men tar neppe de samme skoa, for de var ikke så fine, likte ikke den høye hvite kanten. Hadde den bare vært halvparten så høy så.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tror jeg er klar til å bestille fra Herring Shoes nå. Herring Hendon i Ivywood Polished. Litt skeptisk til skinn- og gummikombinasjonen, men tror de vil være et fint par å starte med. Skotrær i cedar wood Og til slutt den store overraskelsen! Sebago Arlington! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har ikke noe å utsette på skovalgene der Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nerd Fine sko! Jeg brukte sko-pengene mine på på byen etter Gåte på fredag :/ Konserten var sykt bra, btw. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Henrik: Likte ikke skinnet på det første paret så godt. Tror det vil funke dårlig om du skal bruke skoene til litt mer uformelle anledninger, og skinnet så nesten litt kunstig ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nerd Fine sko! Jeg brukte sko-pengene mine på på byen etter Gåte på fredag :/ Konserten var sykt bra, btw. Gåte ja, der var dama mi også. Skulle vært der selv, men var sent ute ... Hun hadde samme oppfattelse av konserten som deg. Var forresten ikke du som delt ut søppelsekker for å beskytte mot vær og vind eller? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Gåte ja, der var dama mi også. Skulle vært der selv, men var sent ute ... Hun hadde samme oppfattelse av konserten som deg. Var forresten ikke du som delt ut søppelsekker for å beskytte mot vær og vind eller? Der gikk du virkelig glipp av noe. Så vidt jeg vet var det avslutningskonserten. Delte nok ikke ut noe. Jeg som er rutinert representerte med blazer og poncho Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Likte heller ikke det første paret så godt, HenrikC. Verken sålen eller skinnet var pent imo. Syns man finner vesentlig penere sko på herringshoes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå