Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noe hjelpe meg med å finne sko? er 15 år , gutt.

Jeg liker røde sko uten masse dilldall logoer, striper og slikt.

 

btw, går det an å kombinere slike sko med navy-blå genser og mørk bokse?

 

Det er sneakers jeg er ute etter. Jeg tenkte på noe lignende dissepost-196157-1282401093,8402_thumb.jpg men jeg synes at den hivte greia nederst er for høy ;)

Endret av olehh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Olehh: De funker når det er tørt. Du må nok belage deg på å bli litt våt på bena dersom du går med de i regnvær. Da vil et par skinnsko være bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

ok, men vil regnet misfarge de?

 

( jeg mener ikke skinnskoene )

Dersom du tråkker i søle og dritt så vil du naturligvis få skitne sko. Jeg har vasket tøysko i vaskemaskinen med gode resultater, men det kommer an på kvaliteten på skoene.

Lenke til kommentar

Nerd :p Fine sko! Jeg brukte sko-pengene mine på på byen etter Gåte på fredag :/

 

Konserten var sykt bra, btw.

 

Gåte ja, der var dama mi også. Skulle vært der selv, men var sent ute ... :( Hun hadde samme oppfattelse av konserten som deg. :)

 

Var forresten ikke du som delt ut søppelsekker for å beskytte mot vær og vind eller? :tease:

Lenke til kommentar

Gåte ja, der var dama mi også. Skulle vært der selv, men var sent ute ... :( Hun hadde samme oppfattelse av konserten som deg. :)

Var forresten ikke du som delt ut søppelsekker for å beskytte mot vær og vind eller? :tease:

Der gikk du virkelig glipp av noe. Så vidt jeg vet var det avslutningskonserten. Delte nok ikke ut noe. Jeg som er rutinert representerte med blazer og poncho cool.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...