KKake Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Likte de nederste best. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe sko fra Herring Shoes, så jeg har et spørsmål til dere som har handlet der: Hvor kurant er det å returnere sko som ikke passer? Endret 14. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 noen som vet om noen gode nettsider for bestilling av boss og/eller tommy hilfiger sko. Er noen par jeg er ute etter, men er utsolgt i Trondheim.. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Lite utvalg for herrer, men sjekk her: http://www.brandos.no/tommy-hilfiger/ Endret 14. august 2010 av awkward Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 nettsiden trenger ikke å være norsk Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Kjøpte meg et par desert boots i semsket skinn i går. Har impregnert de, men forstår det slik at semsket skinn tåler svært lite vann/fuktighet? Er det slik at de absolutt ikke tåler noen ting eller går det an å bruke de i lett regn etc.? Tenkte å bruke de som høstsko, men da var kanskje ikke semsket skinn så smart... Endret 15. august 2010 av Isbjørnen Knut Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har et par chelsea boots i semsket skinn, som jeg brukte hele vinteren i fjor uten at de ble skadet av det, så jeg vil tro det går greit så lenge du passer på å impregnere dem regelmessig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Denne har falt ut av mine innlegg. Enkle sneakers, noen tips? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Low-tops, mid-tops eller hi-tops? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ups, glemte visst å nevne det, ja. Low-tops. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hmm ... Har jo mange valg da, men hva med: Nike SB Stefan Janoski Nike SB Zoom Bruin Vans 106 The Hundreds Johnson Adidas Stan Smith Adidas Skateboarding Busenitz Converse Chuck Taylors Alife Everybody Low Er jo noen tips hvertfall ... De fleste modellene finnes også i andre colourways. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som har erfaring med sko fra R.M. Williams? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg er keen på noen skikkelig fete sko for å bruke nå til høsten. Problemet er bare at jeg har lite erfaring med å finne sko på nettet og trenger litt hjelp! Noen som kunne kommet med noen forslag til meg. Mid-tops sneakers er vel det jeg liker best, så det hadde vært fett og fått noen forslag på det! Så at disse skoene ble postet litt før i tråden her. Den type sko synes jeg også er fett, spesielt til no fete jeans. Glad for alle tips! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som har erfaring med sko fra R.M. Williams? Thrice har et par chelsea boots derfra i hvert fall, spør ham Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da venter jeg på svar fra Thrice. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da venter jeg på svar fra Thrice. Jeg er veldig fornøyd. Jeg bestilte herfra http://www.bootsonline.com.au/ God service, rask levering og de svarer raskt på mail ang. spørsmål. Tror modellen het Comfort Craftsman Lenke til kommentar
Nash Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Litt av en nettside de har der :!: 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Designet er ikke akkurat topp nei, men det spiller ingen rolle for min del. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 "doing business on the internet since 1995" Tviler ikke på det nei Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 "Nellie the Koala and her friends will delight kids of all ages" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå