martin808 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Finnes det selgere på eBay som selger over str 44 Converse? Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Finnes det selgere på eBay som selger over str 44 Converse? Ja, antakelig. På eBay kan man finne det meste Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hva syntes folk her inne om Dr.Martens? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg elsker dem. Hadde jeg hatt råd/orket hadde jeg gått utelukkende i dem. De er litt varme om sommeren. Endret 29. juli 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Liker ikke, aldri likt utseende på dem egentlig. Tror det har noe med den (en del for) tykke sålen som stikker ut til alle sidene + den kraftige synlige sømmen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Enig med Multisync, syntes det er altfor butte og det han sa. Lenke til kommentar
zlattan Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nå som høsten og regnet nærmer seg, er det noen har noen sko anbefalinger til regnfylte dager? Har for det meste tynne tøysko og deg egner seg ikke til den kommende årstiden. Sett litt på Hunter gummistøvler, men er også interessert andre alternativer. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hva med boots type dette eller dette? Jeg sikler litt på begge to, i hvertfall Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kommer da helt ann på hva slags klesstil du har... Lenke til kommentar
zlattan Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ikke så verst Norubu:) Likte spesielt det andre parret. Muligens jeg tar veldig feil nå, med tanke på at du anbefalte de, men er det ikke sånn at lærsko ikke er spesielt glade i vann:P? Til Hvorre; jeg har ikke lyst til å utelukke noe. Tenkte mer at dette kunne bli en mer generell diskusjon som alle kunne ha nytte av. Som sagt så nærmer høsten seg, og alle ønsker å være tørr på føttene, uansett klesstil;) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Skinnsko har ikke så veldig godt av vann nei, men så lenge man tar ordentlig vare på dem, og regelmessig setter dem inn med skokrem osv går det helt greit. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva synes dere om disse skoene til vinteren når man er 18? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Greie, men det finnes mya annet av samme type som er mye penere. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Bare å søke etter chukka boot, ankle boot eller desert boot så finner du mye rart. Clarks har noe fint, og kvaliteten skal visstnok være upåklagelig i forhold til prisen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Spent på din erfaring med de fra Jshoes jeg. Om du ikke har noe å utsette på dem, så tror jeg det blir et par på meg også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ifølge postkontoret er de her i morgen eller på onsdag, så sier ifra så fort jeg vet noe! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan går det å bruke dessert boots om vinteren? Nå er det ikke snakk om å vasse rundt i meter høy snø, men å bruke de på et måket fortau. Så lenge det ikke er semsket skinn vil det vel ikke by på problemer? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Hva syns dere? 1. 2. 3. Endret 13. august 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Syns ikke det er noe pent med høye hvite såler på mørke sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå