PatSharpX Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er det så store prisforskjeller på Converse? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja. €49/$49.95 mot 500-700 her i norge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 $50 er drøye 300 norske kroner. Hvis de sendes fra USA er det ofte at du nærmer deg $50 i frakt, og da er det plutselig oppe på norsk pris før du legger på moms og tollgebyr. Jeg ville kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg ville fått venner i USA til å kjøpe for meg siden shipping aldri er så dyrt rent reelt. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Fant en top-rated seller som selger Chuck Taylors på ebay. http://cgi.ebay.com/NEW-Converse-All-Star-Chuck-Taylor-LOW-ShoeS-Sneakers-/250670253585?cmd=ViewItem&pt=US_Men_s_Shoes&var=&hash=item800f1eb80d#shId Men er kanskje dette tilbudet litt for godt til å være sant? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har betalt i underkant av $50 for å få fraktet sko fra USA til Norge to ganger nå, fra diverse butikker på eBay. Prisen er nokså reell mtp. hvor stor en skoboks faktisk er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Merkelig at deet blir så utrolig mye dyrere å sende ting med en gang man ikke kjenner personen som betaler frakten. De har flat-rate i USA og, og det koster ikke $50 å sende et skopar fra statene til Norge. De kaller det for "Handling charges", altså en latterlig høy timebetaling for tiden de bruker på å pakke inn skooesken og bære den ned på postkontoret. Tid er ikke gratis. Endret 26. juli 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Merkelig at deet blir så utrolig mye dyrere å sende ting med en gang man ikke kjenner personen som betaler frakten. De har flat-rate i USA og, og det koster ikke $50 å sende et skopar fra statene til Norge. De kaller det for "Handling charges", altså en latterlig høy timebetaling for tiden de bruker på å pakke inn skooesken og bære den ned på postkontoret. Tid er ikke gratis. Nå vet jeg ikke hva slags sko du kjøper, eller om de du kjenner tar skoene ut av esken, men det er faktisk såpass dyrt med USPS. En typisk skoboks har mål rundt 30 cm x 20 cm x 10 cm eller 11" x 8" x 4". La oss nå se litt på prisene for dette fra USA til Norge. Hvis man er heldig får man det akkurat til med en medium, som koster ~$45. Dersom man skal ha boots eller lignende er det $55, og dette er også normalpriser for selgere på eBay. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) På den ebay-siden står det faktisk at det er free shipping til Norge. Men det virker litt usansynlig når han sender fra Hong Kong Endret 26. juli 2010 av sjokolademousse Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Står det free shipping er det free shipping. Og det er veldig normalt med free shipping fra Hong Kong, tro det eller ei. Du burde dog være litt skeptisk til om skoene er ekte eller ikke når du bestliller noe fra HK... Endret 26. juli 2010 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Skjønner ikke at noen av de selgerne fra HK tjener penger. En kompis bestilte noen pckabler fra en e-bay selger fra HK, kostet kompisen min 15kr og det var gratis frakt... Men de er vel vant med at folk bestiller mye når de først bestiller sikkert. Endret 27. juli 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er flash, så får ikke postet bilde, men hvilken farge? Skal brukes på høsten. http://www.jshoesonline.co.uk/men-c1/boots-c5/peter-a2302-peanut-leather-lace-up-desert-boot-p221 http://www.jshoesonline.co.uk/mens-c1/boots-c5/peter-40181-dark-brown-leather-lace-up-desert-boot-p223 Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg hadde gått for de mørke, thrice. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ditto. De der var egentlig ikke så verst, sammenlignet med mye annet rart i denne tråden. Kjøper man sånt i Norge, eller via England? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg har ikke hørt om merket før, så regner med at jeg bestiller på nett. Jeg sendt en mail og spurte om passformen. Jeg får lønning til mandag, så hvis den passer og det er igjen flere size 10 bestiller jeg tenker jeg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er flash, så får ikke postet bilde, men hvilken farge? Skal brukes på høsten. http://www.jshoesonline.co.uk/men-c1/boots-c5/peter-a2302-peanut-leather-lace-up-desert-boot-p221 http://www.jshoesonline.co.uk/mens-c1/boots-c5/peter-40181-dark-brown-leather-lace-up-desert-boot-p223 De mørke! Gogo! 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Må si meg enig i de mørke der ja. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Når det gjelder desert boots, syns jeg det er klart finest med semsket skinn. Men blant alternativene syns jeg de første var finest. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Joda, men semsket skinn er en dårlig idè på høsten. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Er det egentlig så ille? Jeg har desert boots i semsket som jeg kjøpte på høsten i fjor, og de har holdt seg helt fint. Jeg syns faktisk at det er såpass mye finere at det er verdt å være litt mer forsiktig med dem enn man måtte vært med vanlig skinn. Men, dette er jo selvsagt bare personlig smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå