hvorre Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Likte egentlig ingen av dem...de øverste så veldig klumpete ut, mens de nederste så eksremt shabby ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nederste hvis det er de 2 det står om. (men likte den ikke kjempegodt) Hvorre, noen ganger er det kult med shabby Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Var bare i str. 44, så det står mellom to andre nå. http://www.brandos.no/bobbie-burns/keith-slip-on-canvas-bb-ss10-73-navy/a14708 http://www.brandos.no/playboy/billy-navy-washed/a14794 Litt usikker på nummer to der, men de ser rimelig slække ut, samtidig som at de er litt pene (styggpene?). Nei, nei, nei... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Den ene skoen verre enn den andre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Likte ingen av de jeg heller. Men hva med noe sånt? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 To nye par sko: 800 for Adidas Vespa og 1600 for Mizuno Wave Creation 10. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 To nye par sko: 800 for Adidas Vespa og 1600 for Mizuno Wave Creation 10. Likte øverste paret der Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg endte med å kjøpe disse skoene fra Herring shoes. Er godt fornøyd med dem så langt. Nå trenger jeg et passende belte til dem. Det må være ca samme brunfarge. Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Jeg vil helst kjøpe fra en butikk i osloområdet, men nettbutikk er også greit. De fra Loake er kanskje litt større enn vanlig størrelse når de har blitt gått inn skikkelig. Men det er snakk om små forskjeller fra f.eks Mano (plims) Traff bra på størrelsen takket være deg Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har definitivt lyst på noen sko ala dette som er herfra. Og gjerne et par Dr. Martens. Det hadde vært fint. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har definitivt lyst på noen sko ala dette som er herfra. Og gjerne et par Dr. Martens. Det hadde vært fint. De der får du gratis om du verver deg til militæret! Lenke til kommentar
Marte Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har definitivt lyst på noen sko ala dette som er herfra. Og gjerne et par Dr. Martens. Det hadde vært fint. De der får du gratis om du verver deg til militæret! Ser poenget ditt Tørr dog påstå at disse er litt mer smale og en smuuule mer feminine enn de man blir tildelt i militæret ;P Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Eller bare kjøpe der militæret har utsalg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har definitivt lyst på noen sko ala dette som er herfra. Og gjerne et par Dr. Martens. Det hadde vært fint. De der får du gratis om du verver deg til militæret! Ser poenget ditt Tørr dog påstå at disse er litt mer smale og en smuuule mer feminine enn de man blir tildelt i militæret ;P var ikke vondt ment, liker dem selv jeg! men dog til skogstur :] Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvis de på bildet er sånn som mine lignende ville jeg ikke brukt dem på skogstur med mindre jeg fisket etter sykemelding Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Skal kjøpe meg noen Oxford sko nå snart. Er det noen steder i Oslo som har noen slike med god kvalitet inne, eller er det best å bestille fra www.herringshoes.co.uk? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Skal kjøpe meg noen Oxford sko nå snart. Er det noen steder i Oslo som har noen slike med god kvalitet inne, eller er det best å bestille fra www.herringshoes.co.uk? De har C&J på eger, Church's på Agnar Hagen, og AE og Aldens hos Asbjørn Dagestad. Prisen i Norge for sko er som alt annet ganske høy, så du vil nok få mest for pengene på nettet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det var det jeg tenkte meg. Angående Oxfords, hvordan passer disse til jeans? Jeg er usikker på om det blir litt kræsj da oxfords er relativt formelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå