Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen litt spessielle ferarri sko som jeg kjøpte i Praha (på skikkelig butikk, er ekte merke) Men har ikke sett de i Norge, og vet heller ikke hva de heter!

Finnes i Hvit, sort, rød og gul. Har en slags carbonplate rundt helen. Ellers så er de mer eller mindre lik de andre ferarri skoene. Noen som vet hva de heter?

Lenke til kommentar
Peperoni, er det et "stili" skomerke? Eller er det bare nok en rip off av Vans, Converse osv?

Tenkte å kjøpe meg nye sko, Peperoni til 250kr virket grei, bare lurte på om dette var noe "kult" merke

9054105[/snapback]

Det holder at du poster i M&V-tråden :)

Lenke til kommentar
Peperoni, er det et "stili" skomerke? Eller er det bare nok en rip off av Vans, Converse osv?

Tenkte å kjøpe meg nye sko, Peperoni til 250kr virket grei, bare lurte på om dette var noe "kult" merke

9054105[/snapback]

Det holder at du poster i M&V-tråden :)

9055508[/snapback]

Postet i denne først, hadde dårlig tid, å fikk ikke noe svar, å har enda ikke fått det :innocent:

Men bare glem det, gikk for favoritten min, Merrell :love:

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg aldri har sett peperoni, skjønner du, så jeg kan ikke uttale meg. Men Merrell er jo kjent. Tror jeg faktisk har Merrell fjellsko. Hypno... Kan det stemme? :p

Endret av YvesSaintLaurent
Lenke til kommentar
Tror det er 5par Merrell jeg har nå, 1par som ligner på klatresko, men som (hold deg fast) ikke er det :D

9062440[/snapback]

O_o What a surprise :D Mine er vel egentlig ikke det, de heller, men de er utrolig gode på fjellet. Jeg skreiv faktisk feil på forrige post, tengte fjellsko i hodet mitt :blush:

Lenke til kommentar

Til ren surface-cleaning holder det med lunkent zalovann evt biotex uten farge, en myk tannbørste og en klut. Er det suede (semsket) er du fucked uansett hvis de blir/har vært våte. Det beste er isåfall suede-foam og en myk gummibørste til sko.

Skal skoa vaskes helt pga stænk og mye grime burde du soake dem i varmt grønnsåpevann i 30min og gi dem en god skrubb inni med en oppvaskliknende børste før du tar utsiden som vist over. Stålull gjør gummien og såla veldig ren som oftest, men det sliter mye på skoa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...