-Redhead- Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kjøpte meg et par sko i Tyskland, ikke noe merkesko. Billige var de, kosta ikke mer enn 20 euro. Men syns de var litt fine. (ja, jeg er glad i hvite sko) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 9005022[/snapback] Adidas Gazelle er stilig og tidløs imo. Lacoste Carnaby er og pen. 9005050[/snapback] Gazelle er fete, men de må være fryktlige å gå med..... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Peperoni, er det et "stili" skomerke? Eller er det bare nok en rip off av Vans, Converse osv? Tenkte å kjøpe meg nye sko, Peperoni til 250kr virket grei, bare lurte på om dette var noe "kult" merke Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nylig kjøpt meg et par av disse: Lenke til kommentar
Disable Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har noen litt spessielle ferarri sko som jeg kjøpte i Praha (på skikkelig butikk, er ekte merke) Men har ikke sett de i Norge, og vet heller ikke hva de heter! Finnes i Hvit, sort, rød og gul. Har en slags carbonplate rundt helen. Ellers så er de mer eller mindre lik de andre ferarri skoene. Noen som vet hva de heter? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kan være puma sko da? Se etter en logo med bilde av en puma nederst på siden. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Peperoni, er det et "stili" skomerke? Eller er det bare nok en rip off av Vans, Converse osv?Tenkte å kjøpe meg nye sko, Peperoni til 250kr virket grei, bare lurte på om dette var noe "kult" merke 9054105[/snapback] Det holder at du poster i M&V-tråden Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hey! Skal kjøpe meg nye sko i helgen. Har litt lyst på lyse farger, siden det er sommer og sol Gjerne hvite. Har sett flere stilige sko fra lacoste, men finner ingen plass som selger de her i ålesund. Er det noen nettbutikker som selger de? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Peperoni, er det et "stili" skomerke? Eller er det bare nok en rip off av Vans, Converse osv?Tenkte å kjøpe meg nye sko, Peperoni til 250kr virket grei, bare lurte på om dette var noe "kult" merke 9054105[/snapback] Det holder at du poster i M&V-tråden 9055508[/snapback] Postet i denne først, hadde dårlig tid, å fikk ikke noe svar, å har enda ikke fått det Men bare glem det, gikk for favoritten min, Merrell Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg tror jeg aldri har sett peperoni, skjønner du, så jeg kan ikke uttale meg. Men Merrell er jo kjent. Tror jeg faktisk har Merrell fjellsko. Hypno... Kan det stemme? Endret 12. juli 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tror det er 5par Merrell jeg har nå, 1par som ligner på klatresko, men som (hold deg fast) ikke er det Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tror det er 5par Merrell jeg har nå, 1par som ligner på klatresko, men som (hold deg fast) ikke er det 9062440[/snapback] O_o What a surprise Mine er vel egentlig ikke det, de heller, men de er utrolig gode på fjellet. Jeg skreiv faktisk feil på forrige post, tengte fjellsko i hodet mitt Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har ikke prøvd noen av fjellskoene deres, hvordan er de? Sitter de like godt som alt annet fra dem? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har ikke prøvd noen av fjellskoene deres, hvordan er de? Sitter de like godt som alt annet fra dem? 9062953[/snapback] Ja, skulle tro de var produsert bare for deg Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Den følelsen jeg har av mine Merrell's også, men ikke av det ene paret som er utgått Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Feilpost Endret 13. juli 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvordan kan jeg best vaske sko? Syntetisk stoff/semsket skinn, eller noe. Er Nike sneakers. Vet ikke hva slags forskjellige stoffer som brukes jeg. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Til ren surface-cleaning holder det med lunkent zalovann evt biotex uten farge, en myk tannbørste og en klut. Er det suede (semsket) er du fucked uansett hvis de blir/har vært våte. Det beste er isåfall suede-foam og en myk gummibørste til sko. Skal skoa vaskes helt pga stænk og mye grime burde du soake dem i varmt grønnsåpevann i 30min og gi dem en god skrubb inni med en oppvaskliknende børste før du tar utsiden som vist over. Stålull gjør gummien og såla veldig ren som oftest, men det sliter mye på skoa. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 http://www.stress.no/images/Image_Prod/004...212_250X250.jpg Noen som vet hvor jeg får kjøpt slike? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Tenker du på nettbutikk eller vanlig butikk? Av vanlige butikker har du Stress, Magnussen (?) Sko, Urban, DNA, Sole Service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå