Supernaut_ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som vet om no skobutikker på nettet som har litt utvalg av converse-sko? Helst Norske butikker. Noe lignende de her: Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som vet om no skobutikker på nettet som har litt utvalg av converse-sko? Helst Norske butikker. Noe lignende de her: 8256875[/snapback] Kan du ikke bare kjøpe dem i butikken :/? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Disse har et solid tvalg av Converse. Andre merker òg. Den er ikke norsk, men det er ganske enkelt allikevel. Prisen er den som står på siden + frakt, da man trekker i fra dansk moms (25%) og legger til norsk moms (25%). Har handlet en del der selv og kan kalle meg fornøyd. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 husk at Converse er store i størrelsen om dere bestiller på nett... Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som vet om sider man kan få bestillt adidas sko fra? Hvite, adidas sko som ikke er så dyre. Og noen ikke alt for dyre pume joggesko? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Takker! Jokkulf: Bor i en liten by med veldig lite utvalg av det meste untatt maling. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg kjøpte meg disse på lørdag:Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8244922[/snapback] Ingen som har noen synspunkter? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Synspunkter? De er helt sorte. Personlig liker jeg de ikke, men hver sin smak. Nå som jeg først er her, så kan jeg jo nevne at jeg nylig har gått fra å være en ett-par-fyr til å ha tre par stående (and counting). Kjøpte meg Nike Tennis Classic i sort/hvit, og de sanker komplimenter som.. Ingen andre sko jeg har hatt. Har også et par nike løpesko (med nano-kit) og et random pår puma-sneakers som var på salg. Planlegger å utvide med litt slip-ons og loafers utover våren. Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jøss, en egen tråd for sko Kan null og niks om sko, selv om div. jenter har prøvd å lære meg opp. Trasker rundt i slike nå: Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Noen som vet om en bra siden hvor jeg kan kjøpe meg adidas løpesko? Såg noen herlige på sporten i dag, men hadde ikke penger nok med meg(Hadde ikke planlagt og kjøpe sko). Fatter ikke døyten av adidas sin hjemmeside. Takk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Har ikke så altfor mange sko, er en del joggesko som ikke er verdt å ta med. De som er verdt å ta med kommer her. Quiksilver-sko. Kjøpt i USA, aner ingenting om modellen. Lacoste Carnaby Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og Adio Jeremy Wray. Endret 29. mars 2007 av hc(tm) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg tasser rundt i et par veldig slitte sko, etter at de brune osiris-skoa mine blei ødelagt, men straks detter disse ned i postkassa mi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg elsker sko, men blir liksom aldri fornøyd. Veksler mellom: 2 par DVS 2 par Circa 1 par Globe 1 par Lacoste 2 par Adidas 2 par Etnies 1 par Puma + en del som jeg ikke husker Neste kjøp blir et par Ès sneakers, blå Superstars og Nike Shox. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Brukte Nike Air Flight 89 Euro Edition Beste skoene jeg har hatt på mange år Fantastisk å gå i over lange strekninger. Desverre er det slitt SÅ jeg kjøpte meg Adidas Superskate Hemp i februar , har et par til i hvit/lysebrun Så til slutt de skoene som har vart kortest av alle sko jeg har hatt i mitt liv Kelme Hvite sko, rød snøring. Altfor tynn såle. Vonde å gå i etter en stund Kelme er fotballsko merke men de selger også litt andre typer sko. Finner desverre ikke bilde av de Endret 30. mars 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har et par sko, og veksler mellom samtlige. 2 par Hvite Superstars 1 Par Houston Rockets Superstars 1 par Boston Celtics Superstars 1 par Svarte Superstars 1 par Lacoste Radiate(?) Sko har blitt mer og mer interessant nå som jeg har blitt litt eldre. : ) Lenke til kommentar
macciato Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fikk kjøpt meg nye sko da jeg var i Oslo for noen dager siden. Måtte betale 999,- for de og er meget fornøyd, men vurderer å bytte ut de rosa lissene med sorte. 8225405[/snapback] oooooh dæven! Fine sko! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ingen som kan svare på spørsmålet mitt litt lenger oppe på siden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har et par "hvite" Adicolor sko. Som desverre har blitt tråkket på av andre, dyttet i søla og dermed så er både skinnet og stripene og slotsene ødelagte. Jeg har planer om å kjøpe et nytt par. Og et håndvåpen i samme slengen, slik at ingen tørs å herse med de. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Lacostesko er kokkos. Schmoove har et noe stilig utvalg! Disse var jo også ganske stilige. Endret 1. april 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå