hvorre Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hjelper det bare mot gnagsår og? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ja. Hælen blir jo mykere, så det skal hjelpe litt. Jeg visste ikke om det før jeg hadde ganske heftige gnagsår selv, men det ble bedre etter jeg brukte det. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skal prøve ut det neste gang jeg har nye skinnsko som skal inngås. Takk for tipset Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Takker thrice! Det skal testest. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Men hva er poenget? :/ Skinnet blir mykere og mer medgjørlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ja, det leste jeg. Men hva så? Hvis et par pensko er så vonde å gå med at man går til det skrittet at man smører dem inn med vasilin hadde jeg kjøpt et annet, mer behagelig par, som faktisk passet føttene mine. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg får alltid gnagsår når jeg skal gå inn skinnsko. Rett og slett fordi formen på føttene mine ikke akkurat er A4. Men det er ikke snakk om mange dagene før de er fine. Vaselin gjør bare at det går raskere og at hælen blir mykere. Tror aldri jeg har funnet sko jeg ikke har hatt det problemet med. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Ja, det leste jeg. Men hva så? Hvis et par pensko er så vonde å gå med at man går til det skrittet at man smører dem inn med vasilin hadde jeg kjøpt et annet, mer behagelig par, som faktisk passet føttene mine. Det hadde du ja, men det er ikke alle som har råd til en hel skipslast med pensko (les: eller for å være litt seriøs; ikke alle kan bare kjøpe seg nye pensko hver gang de oppdager små flaws i dem man har). Da er det mye greiere å bruke metoden thrice tipset om. Endret 16. juni 2010 av Frdlr 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (les: eller for å være litt seriøs; ikke alle kan bare kjøpe seg nye pensko hver gang de oppdager små flaws i dem man har). Jeg trodde det å prøve skoene før man kjøper dem var en ganske vanlig ting å gjøre jeg... Da finner man som oftest ut sånn FØR man kjøper skoene. Det er uansett det jeg gjør, for da slipper jeg å ha vondt OG å kjøpe nye. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva om man bestiller fra nettet? Er det noen butikker som fører Loake for eksempel? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Trenger ikke å kjøpe nye når man går inn skoene. Nå er de behagelige. Og ikke som jeg vet nei, bebe. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Trenger ikke å kjøpe nye når man går inn skoene. Nå er de behagelige. Og ikke som jeg vet nei, bebe. Neida, jeg liker bare best å kjøpe sko som passer bra fra dag en Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Blir jo litt begge deler. Kjøper jeg sko i butikk har jeg aldri hatt problem med gnagsår, utenom pga sømmer. Men det er noe jeg fikser selv, siden jeg er handyman! Om skoene er kjøpt på nettet er det ikke alltid man treffer 100% hvert fall om man ikke har vært borti merket før. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ecco outrider. Ser disse greie ut? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Var fine de. Kunne lett gått med dem. Har lyst på noen Fred Perry sko, men finner dem ikke i størrelsen min på websiden. Sendte mail og fikk beskjed om at de hadde større sko i butikkene. Noen som vet om kjeder i Norge som selger Fred Perry sko ? Dem her, Kingston Tumbled Leather eller disse her, Tipped Cuff Leather Endret 17. juni 2010 av Hille Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ecco outrider. Ser disse greie ut? Nei. Sorry. De ser helt jævlige ut. Ecco outrider. Ser disse greie ut? Nei. Sorry. De ser helt jævlige ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ser ikke ut som om den vet hva den vil være. Ser ut som en kryssning mellom joggesko og vanlige skinnsko Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ecco outrider. Ser disse greie ut? Fargen på skinnet så okey ut...resten var bare baaad! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Enig med de andre, ser ut som en hybrid. Særs dårlig en er det også. Hvilket bruksområde tenker du på, ersa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå