AnewZ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har helsvarte og kan ikke akkurat si jeg har veldig rocka stil Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har helsvarte og kan ikke akkurat si jeg har veldig rocka stil Nå finnes det jo selvfølgelig unntak da, Anus.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Røde? Skeptisk. Jeg liker hvite best. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg liker de blå også. Har et par hvite selv, men de går i søpla neste gang jeg husker det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hva er det plims fra Mano ligger på? Mener å huske de var ganske billige, får vel ta turen innom og kjøpe med meg et par. Så lokale DNA hadde de inne, og såvidt jeg husker gjorde de ikke mer skade enn et par hundre kroner? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 249,-, noe som er 50 mer enn i fjor Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Whaaaat, jeg betalte 299,- for mine! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ha ha, jeg fikk et par sko i dag. Så og si ubrukte. Rydda ut av kåken, fant et par sko i en pose, ringte de som var naboene mine inntil nylig for å høre om de visste noe om det, begge to påsto det var deres sko og sa jeg sku kaste dem, eller ta de om de passa. Passa gjorde de, og jeg fikk sko som virkelig ikke er brukt mer enn et par-tre ganger. Fine var de også. Aldri hørt om Blend, men, men. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Whaaaat, jeg betalte 299,- for mine! Haha! Du er blitt svindlet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Grønne eller Lilla. Enig. Jeg har et par grønne (vel, mer grønnbrunish siden de utelukkende brukes på festivaler, men hey) og de er herlige. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Enig. Jeg har et par grønne (vel, mer grønnbrunish siden de utelukkende brukes på festivaler, men hey) og de er herlige. ^^ Jeg har faktisk ikke grønne selv. Mine lilla ble utgått i 2006 rett FØR Hove ( ), men jeg har limited edition mørkeblå denim, et sett veldig utgåtte x-hi-tops med blå blomster (grunnfarge er hvit) også et custompar. Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan er skoene fra Herring/Loake i størrelsen? Det blir kanskje et kjøp derfra, men da gjelder det å treffe på størrelsen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Lurer på det samme selv, har funnet noen par jeg vil ha, så regner med at jeg bestiller i løpet av kort tid. Venter egentlig bare på penger fra en kamerat, bestemte meg for å legge ut for han på en bestilling fra RalphLauren.com. Er alltid så kjedelig å vente, og så sparte han 50 kroner fordi min bank hadde annerledes kurs på dollaren. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 De fra Loake er kanskje litt større enn vanlig størrelse når de har blitt gått inn skikkelig. Men det er snakk om små forskjeller fra f.eks Mano (plims) Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Takk for svar Thrice. Fint at du sammenlikner de med sko jeg har prøvd i butikken. tror jeg vet hvilken størrelse det blir da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Jeg er vanligvis en 44, men lurer på om jeg burde gått ned til 43 i Loake egentlig. 43,5 hadde vært perfekt, men gjort er gjort. Og 43,5 hadde de ikke tror jeg. Endret 16. juni 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hm. Jeg er mellom 44 og 45, 45 i Docksides passet perfekt, så lurer på om jeg skal gå ned et hakk. Kjedelig med for store sko. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skinnsko går seg ut ganske bra, men er enig der Coa. Kan forresten tipse om å smøre inn innsiden av hælen med vaselin når man skal gå inn skoene. Skinnet blir mykere og mer medgjørlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå