PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Danke, da er det noe å vurdere når skattepengene kommer. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Dette er sikkert postet før, men hvilkne butikker har fine seilersko til overkomelig pris? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Bare jeg får ut fingeren og får sendt inn timelister så blir det vel en liten bestilling fra Herring her også! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Bare jeg får ut fingeren og får sendt inn timelister så blir det vel en liten bestilling fra Herring her også! Hvilket skopar skal du ha? Eller bare generelt lyst på ett nytt par med sko? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hvilke kjøpte du fra herringshoes da? De ligger i bildetråden. Var et par Loake burgundy semi-brouges fra 1880 kolleksjonen. Tror modellen heter Strand, men er ikke helt sikker. Endret 5. juni 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Bare jeg får ut fingeren og får sendt inn timelister så blir det vel en liten bestilling fra Herring her også! Hvilket skopar skal du ha? Eller bare generelt lyst på ett nytt par med sko? Har ikke bestemt meg for noe enda, men disse frister; http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=6&catID=84&shoeID=3067&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Dette er sikkert postet før, men hvilkne butikker har fine seilersko til overkomelig pris? Leter for øvrig etter brune seilersko i Oslo området. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Som du finner så og si over alt! De har også egen butikk i Rådhuspassasjen Lenke til kommentar
Nash Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Sperry er også et alternativ, men usikker på hvor du finner dem. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Sole Service fører Sperry, utrolig fine sko som anbefales! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Det er mange som fører Sperry på Paleet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Bare jeg får ut fingeren og får sendt inn timelister så blir det vel en liten bestilling fra Herring her også! Hvilket skopar skal du ha? Eller bare generelt lyst på ett nytt par med sko? Har ikke bestemt meg for noe enda, men disse frister; http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=6&catID=84&shoeID=3067&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Ville heller kjøpt disse eller disse. Kvaliteten på Graduate-greiene er ikke all verden, og skinnet på skoen er ikke særlig pent. Endret 5. juni 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Takk for godt tips, men da blir prisen litt høyere enn det jeg kan ta meg råd til nå. Får se litt mer på Loake, de har noen som ligner som ikke er mer enn et par hundre kroner dyrere. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=95&shoeID=451&brandID=6&catID=42&oldcolID=421&seconds=&colour_id=1432 Lenke til kommentar
My War Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Hvordan farge er fetest på Converse-sko. Rød? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg er mest glad i hvite eller røde..men de røde er nok fetest. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Grønne eller Lilla. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Støtter Hvorre med hvite eller røde converse. Grønne converse er grusomt, lille er helt ok. Endret 5. juni 2010 av SML Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Eventuelt kan du gå for svarte, men det er vel mer for de med litt rocka stil. De grønne er bare grusomme, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå