AT1S Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Ble irritert når jeg gikk hjem fra skolen i går. Gikk bak en kar som hadde på seg sebago docksides som jeg er keen på, men han hadde kombinert de med en lang denim shorts og hvite intersport sokker som han hadde dratt helt opp slik at alle skulle få se at han handler på intersport... Små irriterende, kunne ikke han bare kjøpt de skolene til meg, så skulle han fått noen fra økonomisko fra meg, siden han tydligvis ikke bryr seg så mye om hvordan han ser ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Dere som lurte på hva prisen på J.P. Myhre-sko er, jeg spurte onkelen min, og han hadde betalt rundt 20 000+ for sine par. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Dere som lurte på hva prisen på J.P. Myhre-sko er, jeg spurte onkelen min, og han hadde betalt rundt 20 000+ for sine par. Det var litt for mye, synes jeg. Stikker heller til utlandet, hos noen med mye beredere erfaring. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Akkurat erfaringen hans tror jeg ikke det er noe i veien med. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Finnes mange som har lenger erfaring, og som tar mye mindre, og som mange ville anbefalt før J.P Myhre. G&G holder for meg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 20k for et par sko?! Så mye synes jeg ikke et par sko er verdt. Du kan jo få masse lekkert for den prisen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Det handler om håndverket. Men jeg må si meg enig at det var litt i overkant mye. Greit nok at han skal ha mat på bordet, men det får være grenser. Han har en god timelønn ihvertfall. Endret 2. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Da har man sittet ute i solen og pusset sko Endret 2. juni 2010 av multisync Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Ingenting er som lukten av skopoleringsmiddel <3 Er dog alt for få som tar vare på skoa sine. Endret 2. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Da har man sittet ute i solen og pusset sko Det er ikke feil! <3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 20k for ett par var litt mye ja. Kan ikke helt tenke meg at det er verdt det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke engang jeg ville tatt en person seriøs hvis han fortalte meg at skoene hans kosta 20k. Greit, jeg elsker sko (mer enn samboern faktisk), men 20k er drøyt. Da kjøper jeg heller 5-10 sko og har et bredere utvalg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 20 000 for et par med sko er mye, men det er ikke SÅÅÅ mye. Tenk på jenter, som bruker 6-7 000 på et par Jimmy Choo-sko, og som kanskje varer et år eller to. Kjøper man et par hos J. P. Myhre har man skoene resten av livet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Hehe, det er jo en investering i likhet med ett maleri og lignende.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Nei det er det ikke. Et maleri kan man selge med gevinst, eller hvertfall tilnærmet samme pris. Man selger ikke et par brukte sko for mer enn man betalte for et par nye. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Altså, nå tenkte jeg ikke akkurat på at man skal selge maleriet igjen, poenget var vel mer at det er noe en legger penger i som varer lenge...men enig, det er jeg ; ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Da er konklusjonen at folk prioriterer forskjellig? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Den kan jeg være med på Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Har iløpet av kvelden prøvd å finne ut hva disse tremodellene av føtter man bruker når man lager sko (ofte av tre) heter, uten flaks. Det står helt stille. Jeg trenger en helt! Edit: Never mind.. Var en hjelpsom ordliste på J.P. Myhre's hjemmeside. Og svaret på 10.000 kronersspørsmålet er .... Lest! Så kommer oppfølgerspørsmålet: Hvor i pokker får man kjøpt lester (last(s) på engelsk)..? Google er ikke særlig hjelpsom idag. =/ Endret 3. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå