thrice Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Pene begge to. Det er enklere å matche mørkere sko, så det er opp til deg. Jeg har ikke noe erfaring med noen av merkene. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Likte den mørkaste best sjølv egentlig, så det er strengt tatt den eg helst ser for meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Ville vært skeptisk til å kjøpe sko fra et merke som egentlig selger skjorter. Se på skoene fra Loake på herringshoes.co.uk/ i stedet. Endret 28. mai 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Kan trygt anbefale både nettsiden og merket fkm anbefaler. God service og kvaltiet Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Skal tenke litt på det. Et par par (bah) på herringshoes eg kunne tenkt meg også, men det får vente over natta i det minste. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Har siklet litt rundt på herringshoes.co.uk, regner med at det blir en bestilling etterhvert. Hadde også en pen modell jeg kikket på, dessverre var den utgående og de hadde ikke i min størrelse. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Syns begge var veldig pene, men jeg tror jeg ville gått for den mørke. Var også billigere. Kjenner dog ikke til merket. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Har nettopp fått et par sko fra Charles Tyrwhitt, angivelig produseres skoene av Loake, så kvaliteten skal det ikke være noe å si på. Hittil er kvalitetsfølelsen og designet veldig bra, så jeg klager ikke Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Det endte for min del med dei mørke frå Charles Tyrwhitt. Prisen samt at det var den skoen eg likte utsjånaden best på, gjorde at eg valgte den. Det står strengt tatt £99 som pris, men eg endte opp med å betalte £91.07, så prisen klagar eg sånn sett ikkje på når førprisen ligger på 200. Det er jo forsåvidt også verdt å merke at av 85 kommentarar rundt skoa, så er 99% positive. Endret 29. mai 2010 av archanios Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Bespoke shoes fra polen, 300 euro Les: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=180998 http://macaronitomatoenglish.blogspot.com/2009/04/jan-wieladek-ul-marszakowska-41-bespoke.html http://macaronitomatoenglish.blogspot.com/2009/06/jan-wieladek-bespoke-monks.html Det er jo endel penger da, men da får man til gjengjeld et par veldig gode sko. Endret 1. juni 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Det eneste er jo at man må dra til polen, og det er jo ikke noe man gjør hver dag Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 ... and I JIZZED in my pants. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Til å være bespoke er de vel ganske rimelige? Forøvrig pene, og hvis du ikke gidder å dra selv kan du jo støpe foten din og lage en modell, og sende ned med en polakk som skal hjem. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Til å være bespoke er de vel ganske rimelige? Forøvrig pene, og hvis du ikke gidder å dra selv kan du jo støpe foten din og lage en modell, og sende ned med en polakk som skal hjem. Ganske grei pris det, ja. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Ja, rett over 2000nok er ikke dårlig. Skal nok godt gjøres å finne bedre pris på bespoke sko. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Lurer på hvor mye han som holder til i Oslo tar... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Mener det var en her som hadde funnet noen på finn.no til litt over 7000,- Vet ikke om de var brukte eller nye. Men vil tro at det kommer på noe rundt 10.000,- Kommer jo ann på hvordan materiale som skal brukes osv da. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Mener det var en her som hadde funnet noen på finn.no til litt over 7000,- Vet ikke om de var brukte eller nye. Men vil tro at det kommer på noe rundt 10.000,- Kommer jo ann på hvordan materiale som skal brukes osv da. 10k er vel en mer normalisert pris på bespoke sko. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Ble irritert når jeg gikk hjem fra skolen i går. Gikk bak en kar som hadde på seg sebago docksides som jeg er keen på, men han hadde kombinert de med en lang denim shorts og hvite intersport sokker som han hadde dratt helt opp slik at alle skulle få se at han handler på intersport... Små irriterende, kunne ikke han bare kjøpt de skolene til meg, så skulle han fått noen fra økonomisko fra meg, siden han tydligvis ikke bryr seg så mye om hvordan han ser ut. Endret 2. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå