Pacemaker Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Er ute etter et par ekslusive dressko som f.eks et par Tanino Crisci, A.Testoni, Barker, Berluti osv. Noen som vet om noen butikker i Bergen som selger denne typen sko? Ser at det går an å kjøpe direkte fra http://www.taninocrisci.com/ men jeg er litt skreptisk til å bestille over internett siden det er sko, og det er veldig individuelt om et par sko passer bra. Og er det noen i Bergen som tilbyr skreddersydde sko? Alternativt et annet sted i Norge? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) J.P Myhre syr bespoke sko i Oslo. http://www.bespoke-shoes.com/ Church lager bra sko, men vet ikke om man får tak i det i Bergen. http://www.church-footwear.com/ Endret 25. mai 2010 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg vet hvertfall at det er en butikk som selger Barker i Asker, så det er en norsk importør som tar det inn. Du kan muligens ringe dem og høre? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 J.P Myhre syr bespoke sko i Oslo. http://www.bespoke-shoes.com/ Church lager bra sko, men vet ikke om man får tak i det i Bergen. http://www.church-footwear.com/ +1 J.P Myhre Lenke til kommentar
cfn Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som vet hva et par med bespoke hos J.P. Myhre ligger på? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som vet hva et par med bespoke hos J.P. Myhre ligger på? fkm sa han skulle sjekke det opp for en stund siden, så du får bare vente i spenning du også Men jeg regner med at det er snakk om en relativt stiv pris. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Så et par som var lagt ut på Finn.no til 8500,-. Så regner med prisen er relativt stiv, ja Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som vet hva et par med bespoke hos J.P. Myhre ligger på? fkm sa han skulle sjekke det opp for en stund siden, så du får bare vente i spenning du også Men jeg regner med at det er snakk om en relativt stiv pris. Damn, jeg visste det var noe med onkelen min jeg hadde glemt :/ Skal prøve å huske det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Hva er folkets tips angående heler som kjipper på lave sko? Er det noen triks der ute for å forhindre dette? Blir jo hele tida nødt til å kjøpe høye sko ettersom lave sko kjipper, og da subber jeg bare men skoa og ser ut som en tulling. Har også lagt merke til at mange sko er veldig lave på tuppen. Får sjeldent rom til storetåa mi. Skulle gjerne hatt et par plimsolls som oppfyller disse kravene hvis noen har lyst til å dele erfaring eller tips. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 ser etter noen fine sommersko..prisklasse 500 kr.. noen dere vil anbefale? Nå bruker jeg sko fra noodles, og liker de..men har lyst på noe nytt.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Hva med disse fra Adidas? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) De Adidasskoene så veldig narkis ut Hva med et par enkle plimms? Man får ikke akkurat så mye spennende under 500, og plimms går stort sett til det meste! Endret 27. mai 2010 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Ok kongkake, bare glem det jeg skrev i den andre tråden Nå var jeg ikke så fan av de adidaas skoene selv, liker mye bedre double plays. Støtter også forslaget til fkm om plimms, dinsko har noen til 299,- eller noe slik som holder en liten sommer, mer om du ikke bruker de så ofte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Vel, grå gammeldagse adidastøysko er vel ikke akkurat uvanlig å se rundt omkring østbanehallen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Du henger mye der, eller? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Må jo ha my daily fix. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Må jo ha my daily fix. I knew it! Plimms støttes. Kommer jo ann på din generelle stil også naturligvis, men plimms er vel noe av det mest nøytrale du kan få tak i. Det er dog bruk-og-kast vare. Endret 27. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 lokeland hva med såler? Funker fint i ett par loafers jeg har som kjippet. Koster 60,- eller noe. Ble anbefalt det i stede for 'kjippekappe' for det er så dårlig kvalitet på det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 lokeland hva med såler? Funker fint i ett par loafers jeg har som kjippet. Koster 60,- eller noe. Ble anbefalt det i stede for 'kjippekappe' for det er så dårlig kvalitet på det. Jeg prøvde vel såle i ett par, men jeg kan jo passe på og spørre mer om det, hvis er hjelper. Takk for tipset! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Vurderer sterkt å kjøpe eit par av desse: Brown Clarence Semi-Brogue Shoes Nokon som har ei formeining om dei? Eit alternativ er desse: Conker Brown Calf Leather Oxford Semi-Brogue Shoes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå