Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Er ute etter et par ekslusive dressko som f.eks et par Tanino Crisci, A.Testoni, Barker, Berluti osv. Noen som vet om noen butikker i Bergen som selger denne typen sko? Ser at det går an å kjøpe direkte fra http://www.taninocrisci.com/ men jeg er litt skreptisk til å bestille over internett siden det er sko, og det er veldig individuelt om et par sko passer bra.

Og er det noen i Bergen som tilbyr skreddersydde sko? Alternativt et annet sted i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva et par med bespoke hos J.P. Myhre ligger på?

fkm sa han skulle sjekke det opp for en stund siden, så du får bare vente i spenning du også :)

Men jeg regner med at det er snakk om en relativt stiv pris.

Damn, jeg visste det var noe med onkelen min jeg hadde glemt :/ Skal prøve å huske det :p

Lenke til kommentar

Hva er folkets tips angående heler som kjipper på lave sko? Er det noen triks der ute for å forhindre dette? Blir jo hele tida nødt til å kjøpe høye sko ettersom lave sko kjipper, og da subber jeg bare men skoa og ser ut som en tulling.

Har også lagt merke til at mange sko er veldig lave på tuppen. Får sjeldent rom til storetåa mi. Skulle gjerne hatt et par plimsolls som oppfyller disse kravene hvis noen har lyst til å dele erfaring eller tips.

Lenke til kommentar

Ok kongkake, bare glem det jeg skrev i den andre tråden :p Nå var jeg ikke så fan av de adidaas skoene selv, liker mye bedre double plays. Støtter også forslaget til fkm om plimms, dinsko har noen til 299,- eller noe slik som holder en liten sommer, mer om du ikke bruker de så ofte.

Lenke til kommentar

lokeland hva med såler?

Funker fint i ett par loafers jeg har som kjippet.

Koster 60,- eller noe.

Ble anbefalt det i stede for 'kjippekappe' for det er så dårlig kvalitet på det.

Jeg prøvde vel såle i ett par, men jeg kan jo passe på og spørre mer om det, hvis er hjelper. Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...