Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Morsomt. Hele motegjengen på nakken. Får jeg ikke lov til å si at noen sko er stygge? Dere rakker jo ned på sko folk poster i tide og utide uansett. Folk poster sko, dere sier de er fæle og poster bilder av loafers i stedet. Hva gjør jeg? Sier at loafersene dere poster er stygge, men gidder ikke poste noen andre sko. Ikke så mye forskjell.

Synd at jeg ikke er moteriktig. :)

Du bidrar jo ikke til noen diskusjon når du bare sier at en skotype er stygge.

Blir for dumt for min del..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er derfor vi har opprettet streetwear/Sneakertråden

Finnes faktisk andre ting en streetwear og preppy skotøy også da. Som du ser tidligere her er det en som liker puma skoene, som egentlig ikke passer inn under noe - selv om det kan gå under "sneakers".

Lenke til kommentar

Det er derfor vi har opprettet streetwear/Sneakertråden

Finnes faktisk andre ting en streetwear og preppy skotøy også da. Som du ser tidligere her er det en som liker puma skoene, som egentlig ikke passer inn under noe - selv om det kan gå under "sneakers".

De ville jeg desverre lagt under "sneakers", men skjønner poenget ditt. Men det virker som om mange som kommer hit ofte er ute etter forslag til sko som kan kvalifisere som sneakers, men som ofte blir møtt med forslag til andre ting, som loafers eller seilere.

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Jeg vet da det, poenget var at de ikke passer inn under "streetwear" noe som også tråden inneholder, da ingen av de som henger der heller liker pumaskoene (rimelig sikker på dette). Så de ville ha fått like mye kritikk der som her. Vet da at det er sneakers, men kom vel kanskje ikke klart nok frem i innlegget.

Lenke til kommentar

Morsomt. Hele motegjengen på nakken. Får jeg ikke lov til å si at noen sko er stygge? Dere rakker jo ned på sko folk poster i tide og utide uansett. Folk poster sko, dere sier de er fæle og poster bilder av loafers i stedet. Hva gjør jeg? Sier at loafersene dere poster er stygge, men gidder ikke poste noen andre sko. Ikke så mye forskjell.

Synd at jeg ikke er moteriktig. :)

Det er ingen problem med kritikk, og det handler heller ikke om å være moteriktig. Mote og smak er uansett subjektivt. Det er bare en smule på trynet å kritisere andres forslag og unnlate å komme med noe som helst selv.

Lenke til kommentar

Jeg vet da det, poenget var at de ikke passer inn under "streetwear" noe som også tråden inneholder, da ingen av de som henger der heller liker pumaskoene (rimelig sikker på dette). Så de ville ha fått like mye kritikk der som her. Vet da at det er sneakers, men kom vel kanskje ikke klart nok frem i innlegget.

Men en som poster de skoene i sneakertråden nok ikke fått like krass kritikk som her, og ville nok også motatt forslag til sko som er mer hva den som poster er ute etter

Lenke til kommentar

Etter sånn jeg har oppfattet det, er det tydeligvis flere enn den "faste motegjengen" som leser tråden. Hvorfor ikke poste fra tid til annen? blir jo kjedelig og veldig lik stil generelt over tråden når ingen gidder å poste forslag.

Grunnen er jo veldig enkel. Vi har stadig eksempel på at andre stiler blir slaktet av den faste gjengen. Det gjør det ikke akkurat lett for andre å komme inn å diskutere andre stiler.

Lenke til kommentar

Etter sånn jeg har oppfattet det, er det tydeligvis flere enn den "faste motegjengen" som leser tråden. Hvorfor ikke poste fra tid til annen? blir jo kjedelig og veldig lik stil generelt over tråden når ingen gidder å poste forslag.

Grunnen er jo veldig enkel. Vi har stadig eksempel på at andre stiler blir slaktet av den faste gjengen. Det gjør det ikke akkurat lett for andre å komme inn å diskutere andre stiler.

Slaktet syntes jeg blir litt drøyt og si, og det er ikke bare preppy sko som har fått ros her inne. Mange sneakers har fått positive kommenterarer, selv om personen som kommenterte ikke ville gått i det selv. At cowboy boots og eurosko får litt pepper syntes jeg er på sin plass - da jeg ikke syntes det ser ut. På samme måte står jo dere fritt til å si hva dere ikke liker om de skoene som andre poster. Men om folk er såppass hårsåre at de skal slutte å poste i en tråd om de får litt kritikk, så er det like greit at de ikke poster. Samme med de som spør hva andre mener om skoene, får litt kritikk og klikker helt med "driter i hva du syntes!!!!!!!!!!!!rage"

Lenke til kommentar

Hmm ... Vasket plimsa mine på torsdag (hadde klart å få sjokolade på dem :p), og de var fine helt til de tørket, da ble de plutselig brune.:dontgetit:

Så jeg tok jo og vasket dem igjen, og joda, de så fine ut rett etter vask, men nå har de tørket, og de er brune igjen. Hva har skjedd? Hvordan får jeg dem hvite igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...