OlaTK Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Må nok gå til innkjøp av noen nye sko jeg også. Skal brukes til hverdags og som oftest til jeans. Er åpen for tips, skoene bør helst være sorte/mørke, ettersom jeg har nok av lyse for øyeblikket. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har sko som forhåpentligvis ikke signaliserer noe som helst om meg. Jeg håper jeg aldri kommer i kontakt med et menneske som, basert på skoene mine, velger å tro at jeg er "akkurat som alle andre". 8644551[/snapback] Du kommer uansett ikke bort i fra at skoene er det plagget som sier mest om en person. 8645494[/snapback] Haha, dette må være det mest idiotiske jeg har hørt noensinne. 8984958[/snapback] Syntes det hørtes litt rart ut selv 8988642[/snapback] Næh. Sko sier mye. Kanskje mest, men det blir litt "topp ti" å skulle være skråsikker på akkurat det. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sko sier litt ja, men treffer jeg ei jente på gata så måler jeg ikke henne i type sko og pris på sko og merke og sånt, det gjør ikke du heller, men hvis du gjør det.. haha. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei. Jeg trenger nye sko. Jeg trenger sko som jeg kan bruke litt sånn "casual" i sommer, men som også er brukbare når høsten kommer. Jeg ser helst at jeg kan bruke de på jobben, altså må de være komfortable og se "seriøse" ut, dvs. ikke converse (tror jeg de heter) eller hip-hop-sko, som jeg liker å kalle dem, altså sånne massive sko (link og link). Jeg kjøpte sko i fjor som var helt flate under og det gjør rett og slett vondt å gå i dem, så det var planen å styre unna det denne gangen. Jeg tenkte litt på sånne brune/mørke slipp-on-sko. Hvordan er det for tiden i forhold til mote og sånt. Input? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) 9005022[/snapback] Adidas Gazelle er stilig og tidløs imo. Lacoste Carnaby er og pen. Endret 4. juli 2007 av Frichassé Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 9005022[/snapback] Adidas Gazelle er stilig og tidløs imo. De og Onitsuka Tiger er vel de mest klassiske. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kanskje jeg skal prøve et par Onitsuka Tiger. Hvordan er kvaliteten på deres modeller, noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg ser helst at jeg kan bruke de på jobben, altså må de være komfortable og se "seriøse" ut, dvs. ikke converse (tror jeg de heter) [...]9005022[/snapback] Nå vet jeg ikke hva du arbeider med, men sorte Converse-sko i skinn synes jeg personlig balanserer fint mellom det formelle og det mer rockete. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg ser helst at jeg kan bruke de på jobben, altså må de være komfortable og se "seriøse" ut, dvs. ikke converse (tror jeg de heter) [...]9005022[/snapback] Nå vet jeg ikke hva du arbeider med, men sorte Converse-sko i skinn synes jeg personlig balanserer fint mellom det formelle og det mer rockete. *bilde* 9007858[/snapback] Oi. De var litt stilige. Hvor finner jeg sånne og ca hvor mye må jeg ut med? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det eneste stedet jeg har funnet dem, er på Converses nettsider. Problemet er at de tar ganske heftige fraktpriser, slik at totalpris inkludert merverdiavgift kommer på rundt 1250. Skoene er imidlertid veldig anvendelige, fordi de balanserer så bra mellom formelt og uformelt, så jeg synes de er verdt prisen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Disse skoene ekte? Dollaren er jo så lav at man sparer jo fort en god del, men plagsomt med fakes på ebay. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Å dømme folk etter sko er latterlig. Jeg ser på andre folks sko når jeg dømmer stil .. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Å dømme folk etter sko er latterlig. Jeg ser på andre folks sko når jeg dømmer stil .. 9008726[/snapback] Hva sier Merrel, Ecco og Adidas deg da? Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hehe en sko tråd... Vel kan benytte muligheten til å spør om det er noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i "skater sko" av merket "EZ".. jeg kjøpte et par EZ sko på slutten av 90 tallet, disse er definitivt de beste skoene jeg noensinne har hatt på beina.. men flytta til sørlandet og butikken jeg kjøpte dem i ligger i Førde på vestlandet, den har også gått konkurs eller noe sånt i mellomtiden. Har leita på nettet men finner ikke noen i norge som selger dem. Nærmeste jeg kommer er hos www.desertpunk.com anyone? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Å dømme folk etter sko er latterlig. Jeg ser på andre folks sko når jeg dømmer stil .. 9008726[/snapback] Hva sier Merrel, Ecco og Adidas deg da? 9011840[/snapback] Han sa "sko" ikke "merker". Hvert av de merkene har et utall modeller som kan si hver sin ting om brukeren. Og så spørs det jo hva man bruker de sammen med. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tøffe som fjellsko, men bare fjellsko. Så ut som de var god å gå i.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg prøve de der, tror ikke de egner seg til noe annet enn fjell sko, veldig hard såle Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fant dem i skapet hjemme, brukte dem før som vintersko. Selv etter 3 års bruk ser man ikke slitasje. Men de er ikke kjempepene, og utrolig rare og gå i, siden de er så stive. Lurte bare på hva folk synes om utseendet Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 YvesSaintLaurent: Har nettopp kjøpt meg Adidas Gazelle. Hvite, med grønne striper. Veldig behagelige å gå i. Finner ingen bilder, dessverre. 8998254[/snapback] Desverre ikke min type sko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå