Vamos Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Har ikke noe behov for å poste bilder av sko jeg liker. Spør man etter skotips kommer folk til stadighet frem med disse loafersene. Usj. Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 så noen hadde slengt ut bilder av sko, så her er mine kuleste sko Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hva er greia med disse "loafersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Helt enig. De ser skikkelig grusomme ut. Men så skal det nevnes at jeg forbinder de med den halvlubbne faren min som kommer dassene ut av campingbilen på ferie iført en gammel bokser og nettopp den typen sko. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Er på utkikk etter noen lyse sko, men gjerne med litt mer oppbygging i selve skoen slik at jeg kan gå med den på jobb også på dagtid. Har hatt en Merrell-type tidligere som er veldig god å gå i, men kunne gjerne tenke meg en litt annen type nå. Noen forslag? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Har ikke noe behov for å poste bilder av sko jeg liker. Spør man etter skotips kommer folk til stadighet frem med disse loafersene. Usj. Ikke vær så barnslig at du kritiserer folks råd, for også nekte å poste hva du liker. Ikke halvparten her engang bruker loafers. Jeg foretrekker enkle sneakers eller pensko hvis situasjonen krever det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hva er greia med disse "loafersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Helt enig. De ser skikkelig grusomme ut. Men så skal det nevnes at jeg forbinder de med den halvlubbne faren min som kommer dassene ut av campingbilen på ferie iført en gammel bokser og nettopp den typen sko. Takk, tusen takk! Flott å se at jeg ikke er den eneste som ikke forstår meg på "mote-kampanjen" som føres her inne. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Hva er greia med disse "loafersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk. Tja, synes loafers er stilige, jeg. Det jeg reagerer på er at de linkes i alle mulige sprø farger. Ser ikke hvordan et par tradisjonelle loafers i brunt kan se "jævlige" ut. Det kommer riktignok an på stilen. Er du en hipster eller rocka fyr passer det absolutt ikke inn, men kjører man litt konservativt med shorts og skjorte/piqué i sommervarmen passer det utmerket i mine øyne. Endret 19. mai 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hva er greia med disse "loafersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk. Deg om det... Hvis meg noen fine sommer sko da. Og btw, du er inne på Mote delen om du ikke har fått det med deg. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som har tips til noen fete sommersko? De her begynner å bli litt vel brukte nå. Tenker på å kjøpe noe lignende igjen, så hvis du har sett noen i den stilen på tilbud noe sted, så spytt ut! De der var oppbrukte da jeg gikk i åttendeklasse, dvs. for 6-7 år siden. At noen i det hele tatt vurderer å bruke dem nå er jo helt absurd. Seriøst, dropp det! Og SML, jeg trodde du visste bedre enn å oppfordre til enda mer forsøpling av verden. Gir vel langt F i om ikke folk bruker det lenger jeg, vel. Synes det passer til meg, og da bruker jeg det;) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hva er da poenget og spørre om tips hvis du alt har bestemt deg? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 [quote name=Venetar' date='19. mai 20 10 - 20:00' timestamp='1274292025' post='15671161] Hva er greia med disse "loafersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Helt enig. De ser skikkelig grusomme ut. Men så skal det nevnes at jeg forbinder de med den halvlubbne faren min som kommer dassene ut av campingbilen på ferie iført en gammel bokser og nettopp den typen sko. Takk, tusen takk! Flott å se at jeg ikke er den eneste som ikke forstår meg på "mote-kampanjen" som føres her inne. Jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ha så mye mot loafers. Det er bare et par helt enkle skinnsko, uten noe som helst detaljer. Når det kommer til "motekampanjen", som du kaller det, så burde du vel kanskje skjønne såpass når du går inn på "mote og velvære": Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Han spurte ikke om meningen deres om skotypen, han spurte om noen visste om et billig skopar som lignet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Han spurte ikke om meningen deres om skotypen, han spurte om noen visste om et billig skopar som lignet. Er det noe i veien med å komme med andre forslag? Det er jo fint å kunne få tips av andre som har litt annen stil. Personlig syns jeg det hvert fall, men om folk missliker det så kan jeg godt slutte å komme med tips. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Personlig har jeg ingenting i mot det. Men jeg synes det at å bli aggressiv når noen ikke ønsker deres eminente tips de ikke ba om. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg lurer fortsatt på hva aunmar mener er fine sommersko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg lurer fortsatt på hva aunmar mener er fine sommersko. Det får vi ikke vite, fordi han er mer opptatt av å rakke ned på det andre folk liker. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Nå er ikke jeg aunmar, men kan kanskje også nevne at jeg egentlig ikke liker sko ( ). Syns det er kjempevanskelig å finne ett eneste par som er greit nok. Som mest sannsynlig blir sneakers av et slag. Men det forklarer kanskje også litt om mitt syn på loafers. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Morsomt. Hele motegjengen på nakken. Får jeg ikke lov til å si at noen sko er stygge? Dere rakker jo ned på sko folk poster i tide og utide uansett. Folk poster sko, dere sier de er fæle og poster bilder av loafers i stedet. Hva gjør jeg? Sier at loafersene dere poster er stygge, men gidder ikke poste noen andre sko. Ikke så mye forskjell. Synd at jeg ikke er moteriktig. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Etter sånn jeg har oppfattet det, er det tydeligvis flere enn den "faste motegjengen" som leser tråden. Hvorfor ikke poste fra tid til annen? blir jo kjedelig og veldig lik stil generelt over tråden når ingen gidder å poste forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå