Nash Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 lite fitpic av mitt par tatt på trikken Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Nice! Hvordan er kvaliteten og komforten? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Er ikke samme merket som du postet tidligere, men kvaliteten er veldig god. Tar godt vare på skoene mine, så regner med at de holder en god stund. Komforten er god, dog de første dagene ble det et par fine skrubbsår, men det var forventet Det fine med semsket skinn er at man kan bruke det til hverdagen uten at det blir for formelt Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Typisk...i det jeg har penger nok til å kjøpe meg ett par røde loafers jeg har siklet på lenge, så er de utsolgt... Hva synes forresten folket om disse: ? Endret 18. mai 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Hvorre: kurante, men ikke min stil Likte derimot skoene til Nash veldig godt, faren til en bekjent av meg har lignende, og de ser langt bedre ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som har tips til noen fete sommersko? De her begynner å bli litt vel brukte nå. Tenker på å kjøpe noe lignende igjen, så hvis du har sett noen i den stilen på tilbud noe sted, så spytt ut! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Du tenkte å kjøpe noen Pumasko? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Du tenkte å kjøpe noen Pumasko? Nei, behøver ikke være det, men tenkte noe lignende skotype. Hvis dere har sett noen av de her skoa i en butikk (eller en nettbutikk man kan betale på postoppkrav, så si fra!). Takker enormt mye for hjelp! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Du finner kanskje noe her. Dog syns jeg ikke Puma sko er spesielt pene. Jeg ville heller anbefale noen enkle loafers som feks noe av denne typen. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Du finner kanskje noe her. Dog syns jeg ikke Puma sko er spesielt pene. Jeg ville heller anbefale noen enkle loafers som feks noe av denne typen. Ikke helt min stil det der, altså. Takk for link, for øvrig! Endret 19. mai 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hva med et par "klassiske og originale" lacoste sko som du finner omtrent overalt til en 1000-lapp? tenker da på disse (fåes i forskjellige farger) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som har tips til noen fete sommersko? De her begynner å bli litt vel brukte nå. Tenker på å kjøpe noe lignende igjen, så hvis du har sett noen i den stilen på tilbud noe sted, så spytt ut! De der var oppbrukte da jeg gikk i åttendeklasse, dvs. for 6-7 år siden. At noen i det hele tatt vurderer å bruke dem nå er jo helt absurd. Seriøst, dropp det! Og SML, jeg trodde du visste bedre enn å oppfordre til enda mer forsøpling av verden. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Sånne Lacoste-sko fungerer fint på golfbanen fkm. Du som nå har begynt med golf fkm, hva slags sko og klær forøvrig bruker du på banen? Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) De er jo i samme stil som puma skoene, men grusomme alle sammen. Bedre å prøve å hjelpe enn å komme med usaklige innlegg syntes jeg Endret 19. mai 2010 av SML Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Sånne Lacoste-sko fungerer fint på golfbanen fkm. Du som nå har begynt med golf fkm, hva slags sko og klær forøvrig bruker du på banen? Vel, jeg bruker golfsko, obviously... Så slenger jeg på meg et par chinos, en pique og en windbreaker eller noe. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Golfsko har jeg nesten sluttet å bruke. Fikk så vondt i venstre kne pga knottene som suger seg fast til bakken når man slår. Venstrekneet må tåle masse vridninger når skoene ikke gir etter. Derfor bruker jeg et par Lacoste-sko i stedet. Da slipper jeg de plagene. Foruten det kler jeg meg akkurat som deg på banen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som har tips til noen fete sommersko? De her begynner å bli litt vel brukte nå. Tenker på å kjøpe noe lignende igjen, så hvis du har sett noen i den stilen på tilbud noe sted, så spytt ut! De der var oppbrukte da jeg gikk i åttendeklasse, dvs. for 6-7 år siden. At noen i det hele tatt vurderer å bruke dem nå er jo helt absurd. Seriøst, dropp det! Og SML, jeg trodde du visste bedre enn å oppfordre til enda mer forsøpling av verden. Har faktisk en kompis som fortsatt bruker de skoene der. Har selvfølgelig hvite lacoste sko og kjøpte nettopp nye Adidas porsche design sko, dritfett Om man får vondt i knærne av golfsko, så er det andre sko som passer seg bedre en hvite lacoste swerves. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har noen Wilson joggesko som jeg også bruker. Det er knottene på golfskoene som er problemet, de gir ikke etter i vridningen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hva er greia med disse "loafersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Wow, noen virker litt bitter for at annenhver bruker ikke mener han har "riktig klesstil" Men greia er vel den at noen andre (meg selv inkludert) har en annen oppfatning en deg ang. hva som er pent? Du må gjerne komme med bilder av sko du også liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå