Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke samme merket som du postet tidligere, men kvaliteten er veldig god. Tar godt vare på skoene mine, så regner med at de holder en god stund. Komforten er god, dog de første dagene ble det et par fine skrubbsår, men det var forventet ;)

Det fine med semsket skinn er at man kan bruke det til hverdagen uten at det blir for formelt :)

Lenke til kommentar

Noen som har tips til noen fete sommersko? De her begynner å bli litt vel brukte nå. Tenker på å kjøpe noe lignende igjen, så hvis du har sett noen i den stilen på tilbud noe sted, så spytt ut!

De der var oppbrukte da jeg gikk i åttendeklasse, dvs. for 6-7 år siden. At noen i det hele tatt vurderer å bruke dem nå er jo helt absurd. Seriøst, dropp det!

Og SML, jeg trodde du visste bedre enn å oppfordre til enda mer forsøpling av verden.

Lenke til kommentar

Sånne Lacoste-sko fungerer fint på golfbanen fkm. ;)

Du som nå har begynt med golf fkm, hva slags sko og klær forøvrig bruker du på banen?

Vel, jeg bruker golfsko, obviously... Så slenger jeg på meg et par chinos, en pique og en windbreaker eller noe.

Lenke til kommentar

Golfsko har jeg nesten sluttet å bruke. Fikk så vondt i venstre kne pga knottene som suger seg fast til bakken når man slår. Venstrekneet må tåle masse vridninger når skoene ikke gir etter. Derfor bruker jeg et par Lacoste-sko i stedet. Da slipper jeg de plagene.

Foruten det kler jeg meg akkurat som deg på banen.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til noen fete sommersko? De her begynner å bli litt vel brukte nå. Tenker på å kjøpe noe lignende igjen, så hvis du har sett noen i den stilen på tilbud noe sted, så spytt ut!

De der var oppbrukte da jeg gikk i åttendeklasse, dvs. for 6-7 år siden. At noen i det hele tatt vurderer å bruke dem nå er jo helt absurd. Seriøst, dropp det!

Og SML, jeg trodde du visste bedre enn å oppfordre til enda mer forsøpling av verden.

Har faktisk en kompis som fortsatt bruker de skoene der. Har selvfølgelig hvite lacoste sko og kjøpte nettopp nye Adidas porsche design sko, dritfett :thumbdown:

Om man får vondt i knærne av golfsko, så er det andre sko som passer seg bedre en hvite lacoste swerves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...