thrice Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Hva tenker folket? Synes de var fine, og prisen er god. Dog lurer jeg litt på om de er akseptable med grå/navy dress? Nice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Faen altså, sliter litt med sko til i morgen. Har kun hvite plims og noen sorte pensko (usikker på hvilken type) jeg kan bruke i morgen. Resten av antrekket består av brunbeige chinos, hvite skjorte og navy blazer. Føler liksom at plimsa passer best til antrekket når man tenker på farger, men det blir gjerne litt uformelt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Er ikke du litt rebelsk av deg da, KongKake? Jeg har skoene i boks. Det er resten jeg sliter med, og huset fylles opp med 16 stk i morgen kl 09 så må gjøre alt i kveld. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Ja, er rebelsk som bare f jeg. Så kan jo kjøre på med high-tops til resten av antrekket. Eller ikke. Hadde egentlig planlagt å bruke plimsa, men det blir jo egentlig litt for uformelt. Samtidig så ser ikke akkurat penskoene så pene ut da ... Og sort + brunt og navy passer vel ikke så bra sammen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Bruker du high-tops er jeg redd jeg og noen andre må komme på besøk Alt kommer an på fargenyansene og hvordan det blir gjennomført. Regler er til for å hindre deg i å drite deg ut før du vet hvordan du skal bryte de, eller så mener jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Haha, angående finklær, så vet jeg ikke hvordan jeg skal bryte disse reglene. Men hvis jeg bruker disse såkalte penskoene da sammen med en sort belte, de buksene jeg postet i bildetråden for en ukes tid siden og hvit skjorte + navy blazer, tror du det vil funke? Fant forresten et bilde av sånn ca hvordan de ser ut: Endret 16. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 I mitt hode høres det veldig feil ut, svart-navy og svart-brun? Tror heller jeg ville valgt chinos med en annen farge Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Kjøp deg nye pensko, mann! Men for å svare skikkelig så vet jeg faktisk ikke. Tror ikke det blir optimalt uansett hvordan du vrir og vender på det. Så som du satser på uformelle plims eller penskoene dine blir helt opp til deg. Hadde det ikke vært en litt formell anledning ville jeg valgt plims iallefall tror jeg. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jeg sitter litt i samme kaka som kongkake! Skal gå med beige chinos og en skjorte som lyseblå stripete. Har enten fin sko som er litt finere en de kongkake la ut, supra dixon navy eller supra vaider TUF Endret 16. mai 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Hvis du går med Supra burde noen ta fra deg statsborgerskapet Bruk penskoene dine du. Du vil iallefall ikke skille deg ut fra den jevne nordmann. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 I mitt hode høres det veldig feil ut, svart-navy og svart-brun? Tror heller jeg ville valgt chinos med en annen farge Har kun beige og brune chinos ... Kjøp deg nye pensko, mann! Men for å svare skikkelig så vet jeg faktisk ikke. Tror ikke det blir optimalt uansett hvordan du vrir og vender på det. Så som du satser på uformelle plims eller penskoene dine blir helt opp til deg. Hadde det ikke vært en litt formell anledning ville jeg valgt plims iallefall tror jeg. Jeg skal kjøpe meg nye pensko så fort jeg får råd, noe jeg ikke har i nærmeste fremtid med London-tur i vente osv. Men blir jo lærling fra høsten av, så da skal jeg fikse meg ny dress, noen nye penskjorter, nye sko osv. I tilegg får jeg jo en småfrekk uniform når jeg blir lærling så. Men får vel prøve ut litt da med plims vs. "pensko" og se hva som funker best. Bor på landet, så samme hva jeg tar på meg så er det rimelig få som bryr seg vil jeg tro. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Har kun beige og brune chinos ... Bruk derfor beige Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Hva tenker folket? Synes de var fine, og prisen er god. Dog lurer jeg litt på om de er akseptable med grå/navy dress? Jeg vil ha de!! Veldig pene! Jeg og! Får se om jeg får overtalt meg selv, med tanke på hvor sjelden jeg bruker dress. Hva annet funker med brune sko utenom mørkeblå jeans? Hvitt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Yes. Kom på at jeg hadde en grå bukse jeg kan bruke i dag, så da kan jeg bruke sorte sko da? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Kræsjer fortsatt litt med navy blazer, men det høres betydelig bedre ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Er sorte detaljer på blazeren, så det får funke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Hva tenker folket? Synes de var fine, og prisen er god. Dog lurer jeg litt på om de er akseptable med grå/navy dress? Jeg vil ha de!! Veldig pene! Jeg og! Får se om jeg får overtalt meg selv, med tanke på hvor sjelden jeg bruker dress. Hva annet funker med brune sko utenom mørkeblå jeans? Hvitt? Skoene kan da absolutt brukes med noe annet enn dress, så du får nok brukt dem mye oftere enn du bruker dressen, om stilen din passer til det vel og merke. Og brune sko kan man bruke til stort sett alt. Det er vanskeligere å finne noe som ikke passer enn noe som passer. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Eneste som ikke passer til brune sko er vel svart … Mitt inntrykk er at brune sko ofte ser bedre ut enn sorte, det piffer opp antrekket litt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Eneste som ikke passer til brune sko er vel svart … Mitt inntrykk er at brune sko ofte ser bedre ut enn sorte, det piffer opp antrekket litt. Veldig enig. Likte også de brune i semsket her oppe! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Da har jeg bestilt skoene jeg postet tidligere Skal se om jeg får slengt opp noen fitpics når jeg får de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå