fkm Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fine. Skjønner ikke helt hva med dem som skal kreve så mye vedlikehold. Det er da ikke verre enn andre typer sko i semsket skinn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hva syns folk egentlig som disse. Hørt det er ett helvete med vedlikehold osv, men nå vet jeg ikke hvor mye han som fortalte meg syns er mye arbeid med ett par sko da. Ja takk sier nå jeg! Liker disse ganske godt også. ....Faen altså, nå går neste innbetaling på kontoen min til et par sko fra Rizzo skal du se. Madamen kommer til å bli meget lykkelig tenker jeg. Endret 12. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ikke dumme de heller nei. Rizzo har en butikk i Bogstadveien, rett før den splittes i nevnte og Valkyriegata så da kan du jo sjekke de loaferene på Valkyrien sko også. De er fra Liverpool (idiotisk navn på italienske sko, men, men). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Ikke dumme de heller nei. Rizzo har en butikk i Bogstadveien, rett før den splittes i nevnte og Valkyriegata så da kan du jo sjekke de loaferene på Valkyrien sko også. De er fra Liverpool (idiotisk navn på italienske sko, men, men). Takk for at du gjorde det enda enklere for meg å drite penger på sko jeg egentlig ikke har råd til Får vel ta med guttene på litt jentefri shopping etterhvert. Endret 12. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Har lyst på et par desert boots og kom over disse fra Common Projects. Bare synd at prisen var som den var. Hva synes dere om disse som et slags alternativ? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg syntest de originale Clarks Desert Boots er kulest. Koster sikkert rundt 1000 lappen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Har lyst på et par desert boots og kom over disse fra Common Projects. Bare synd at prisen var som den var. Hva synes dere om disse som et slags alternativ? Likte ingen av alternativene... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg syntest de originale Clarks Desert Boots er kulest. Koster sikkert rundt 1000 lappen. ASOS har de Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 ^ Likte de. De var jo billige og, bare synd de bare hadde en størrelse igjen. Noen plasser i Norge man kan få tak i dem? Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hva synes motegudene på diskusjon.no om disse? Endret 11. oktober 2010 av VNZ Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 De ser litt -umm- Peter Pan ut :| Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hva tenker folket? Synes de var fine, og prisen er god. Dog lurer jeg litt på om de er akseptable med grå/navy dress? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) De var pene! Og de er absolutt akseptable til navy og grå dress, så lenge anledningen er litt uformell, ettersom skoene er i semsket skinn. Kombinasjonen brune sko og navy/grå dress er også veldig mye penere enn om man skulle brukt sorte sko. Endret 16. mai 2010 av fkm Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Likte dem jeg også, men kanskje enda bedre når skinnet ikke var semsket, noe de også har der Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er litt skeptisk til de i semsket skinn, så må si meg enig med Jonas. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Liker dem! har noen veldige like selv Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Så de "vanlige" også, men synes brunfargen på de semskete var mye finere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hva tenker folket? Synes de var fine, og prisen er god. Dog lurer jeg litt på om de er akseptable med grå/navy dress? Jeg vil ha de!! Veldig pene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå