SML Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Overdox: enig, men den er knapt synlig i virkeligheten. Kk: Jeg er ikke helt sikker faktisk, leste her at det bare selges på Fifth Saks Avenue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 De ser nok mye bedre i virkeligheten, enn på bilder selv har jeg timberland sine lilla docksides øverst på prioriteringslisten av kjøp, etter å ha sett en på skolen med et par, ufattelig digge sko Jeg liker jo som kjent å pirke, og Docksides er strengt talt en Sebago-modell, ikke en skotype! Vurderte faktisk å påpeke det selv. SML: Aha, litt vrient å få tak i dem da? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 De ligger ikke på Saks sin hjemmeside, så da er det nok enda vanskeligere å få tak i dem... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Tycks om denne? Synes det er forbløffende vanskelig å finne så enkle og stilrene loafers. Det er forresten disse fra Rizzo. Tror de skal få en plass på ønskelista mi. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ut i fra bildet så de(n) helt kurante ut. Er allikevel ikke kjempefan av sømmen rundt tuppen av skoen Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ahh, caught off-guard. Lærer noe nytt hver dag ! får spørre duden på skolen. Lokeland: helt kurante! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Lokeland: Helt ok, men jeg likte ikke helt den sømmen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Skal vel si meg enig i at sømmen kanskje ikke var den peneste. Men hvilke alternativer finnes det egentlig? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har folka her sett disse fra Riccovero? Fant ikke bilde av bare skoa, men jeg synes i alle fall at de er kjempefine, og kanskje et alternativ for noen av dere (finnes også i en flerfarget variant i navy, beige og mellomblå). Selv er jeg jo jente, så jeg får ikke gjort meg nytte av dem... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fant dem ikke i webshopen dems. Har du link? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 De selger dem dessverre ikke på nettet, men du finner dem fysisk i butikk. I alle fall har Instinct menswear (bergensområdet) skoene, jeg kan forsåvidt ta bilde neste gang jeg er på jobb. Synes det er litt fint at norske merker også har ting som er verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Synes det er litt fint at norske merker også har ting som er verdt å ta en titt på. Kunne ikke vært mer enig! Føler det blir mye svenskt. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Her er forresten de flerfargede: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kan ikke si de falt helt i smak. Kanskje bare jeg som er kjedelig? Likte de første du postet bedre. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Må si meg enig i at de siste ikke var noe å rope hurra for. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Skal vel si meg enig i at sømmen kanskje ikke var den peneste. Men hvilke alternativer finnes det egentlig? Jeg kjøpte meg disse for noen uker siden. Mine var litt forskjellige i størrelsen, men det løste seg greit med en såle. Sålen virker digg også, er for å gå barbent i sko. Jeg er vist en av få som ikke hadde noe spess i mot sømmene på de andre skoene du postet, men kan være vanskelig å få til å se pent ut med andre plagg. Endret 11. mai 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Likte de! Men hadde helst sett at delen på midten med hulla ikke kurva innover. Og hva er det bak på skoen egentlig? Endret 11. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 De buler ikke utover, det er bare sånn den lå etter jeg hadde impregnert dem Det bak er bare gummiknotter, på en måte en forlengelse av sålen. Det er 'driving loafers' det er for å beskytte skoen når du kjører bil, slik at skinnet ikke blir slitt når du trykker/slipper opp pedalene. De er kjøpt på Valkyrien sko, som ligger i Valkyrie gata som er en gren av Bogstadveien. Skoene finnes også på Agnar Hagen i Bogstadveien, men der har de bare lilla igjen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Det er 'driving loafers' det er for å beskytte skoen når du kjører bil, slik at skinnet ikke blir slitt når du trykker/slipper opp pedalene. Synd jeg hverken har lappen eller bil... For evig syklist ser ut som. Men skal ta å sjekke de ut om jeg får muligheten. For jeg likte alt, bortsett fra gummiknottene (selv om jeg kan forstå at det er praktisk når man kjører bil). Endret 12. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva syns folk egentlig som disse. Hørt det er ett helvete med vedlikehold osv, men nå vet jeg ikke hvor mye han som fortalte meg syns er mye arbeid med ett par sko da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå