Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror onkelen min har noen par, kan sikkert ringe han og høre hvis du er interessert? Tror nok at prisen er rimelig stiv, bare for å ha sagt det. Du vil nok finne mye bedre tilbud i f.eks. London. Det skal også sies at folk flest har så vanlige føtter at det ikke vil gi så veldig mye utbytte å gå over til bespoke-sko, prisen tatt i betrakting. Men om du sliter med uvanlig form på føttene kan det være en lifesaver.

Lenke til kommentar

Det er nettopp det; føttene mine er ufattelig vanskelige å finne gode sko til (jeg går med et par sko som holder på å fortære fordi jeg ennå ikke har funnet noe annet som sitter godt nok). Penskoene jeg har nå er et godt eksempel på sko som gjør at gangen ser helt idiotisk ut.

Regnet vel egentlig med at prisen av stiv, og det er ikke snakk om et umiddelbart impulskjøp. Vurderer det bare, og det er vel litt av det at det er norsk håndtverk som gjør at jeg kunne lagt ut litt ekstra. Utrolig lekre var de også. Dessuten er jeg generelt dritt lei dårlige sko.

Men hvis du har muligheten til å slenge ut et kjapt spørsmål til onkelen din når du har mulighet hadde jeg naturligvis satt veldig stor pris på det, slik at jeg vet ca. hva jeg må sikte etter hva prisen angår.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Det er nettopp det; føttene mine er ufattelig vanskelige å finne gode sko til (jeg går med et par sko som holder på å fortære fordi jeg ennå ikke har funnet noe annet som sitter godt nok). Penskoene jeg har nå er et godt eksempel på sko som gjør at gangen ser helt idiotisk ut.

Regnet vel egentlig med at prisen av stiv, og det er ikke snakk om et umiddelbart impulskjøp. Vurderer det bare, og det er vel litt av det at det er norsk håndtverk som gjør at jeg kunne lagt ut litt ekstra. Utrolig lekre var de også. Dessuten er jeg generelt dritt lei dårlige sko.

Men hvis du har muligheten til å slenge ut et kjapt spørsmål til onkelen din når du har mulighet hadde jeg naturligvis satt veldig stor pris på det, slik at jeg vet ca. hva jeg må sikte etter hva prisen angår.

Skal prøve å få gjort det i løpet av uken.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har fått lagd sko hos J.P. Myhre? Så han på NRK tidligere og sjekket han opp på nettet. Må si jeg ble meget fristet til å få lagd et par sko, uten at jeg vet prisen.

Takk for tipset!

Nå har jeg noe mer å ønske meg til bursdagen, tviler dog på at det blir noe.

Men skoene var veldig pene.

Lenke til kommentar

...

Skal prøve å få gjort det i løpet av uken.

Herligt!

Er det noen her som har fått lagd sko hos J.P. Myhre? Så han på NRK tidligere og sjekket han opp på nettet. Må si jeg ble meget fristet til å få lagd et par sko, uten at jeg vet prisen.

Takk for tipset!

Nå har jeg noe mer å ønske meg til bursdagen, tviler dog på at det blir noe.

Men skoene var veldig pene.

Ingen lover mot å ønske seg, heldigvis :)

Her er forresten programmet som gjorde meg oppmerksom på han:

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/635400

Absolutt verdt en titt!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Kjøpte et par Terra Plana-sko fra bagasjerommet på en bil i dag. Ikke først og fremst pga "kulhetsfaktoren", selv om de ikke ser helt fullstendig på trynet ut. Noen vinkler er bedre enn andre. Grunnen til at jeg kjøpte dem er at det er barefooting-sko, med en 3 mm tykk myk såle som følger underlaget. De sitter bra på foten, er romslige (litt av poenget er at det skal være godt med plass til tærne, så de er veldig vide foran), og føles foreløpig litt merkelige å gå i. For eksempel gikk jeg på tærne ned trappa i stad O_o

Får se om dette får noen helsemessige utslag, planlegger å ha dem som primærsko i sommer.

post-14496-1273603809,4013_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tja, har faktisk litt problemer med å fastslå fargen. :p Noen bilder ser dem hvite ut på, andre ser dem grå ut på, og som du sier, så ser de jaggu meg sølvfargede ut på noen bilder også. Men samme det, de er lekre!:dribble:

Hadde jeg hatt råd skulle jeg gått for noen av disse Vane x Sebago Docksides-ene eller de lyseblå Docksides-ene.

Lenke til kommentar

De ser nok mye bedre i virkeligheten, enn på bilder :) selv har jeg timberland sine lilla docksides øverst på prioriteringslisten av kjøp, etter å ha sett en på skolen med et par, ufattelig digge sko :love:

timberland-spring-2010-handsewn-boat-shoes-front.jpg

Jeg liker jo som kjent å pirke, og Docksides er strengt talt en Sebago-modell, ikke en skotype!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...