Stoop kid Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) De er ganske smale, så kjente litt ubehag da jeg brukte dem i dag. Får satse på at de utvider seg litt ettersom jeg går dem inn. Jeg synes mine var for store i hælen. Etter å ha gått sokkeløs en stund var de litt ubehagelige midt på foten, men helt greie med sokker. Endret 5. mai 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan var det med frakt og fortolling? Studerer i UK, så var ikke noe problem Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Aha, kjedelig for min del da. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hey! Noen av dere som vet hvor man kan få tak i spisse sko til daglig bruk, tenker nå på f.eks spisse sko som passer med en pen dongeribukse og ei åpen skjorte med t-shirt under. ? Søker en eller annen butikk i Oslo. Prisen blir maks 800. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Prøv zara Sure thang! Men har Zara en herreavdeling? Går nok for Zara midt på karl johan da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Prøv zara Sure thang! Men har Zara en herreavdeling? Går nok for Zara midt på karl johan da. Ja, det har de. Til hn med seilerne fra Asos. Du gidder vel ikke ta noen skikkelige bilder av de? Hvordan de er på foten osv. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ja, bilder av skoene hadde vært fint, de koster jo ikke mer enn £28 nå, så det er ikke dårlig i det hele tatt! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har bare et skikkelig drittkamera for øyeblikket, men skal se hva jeg får gjort! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Sure thang! Men har Zara en herreavdeling? Går nok for Zara midt på karl johan da. Du må ned i kjelleren, men den er ganske stor. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Dog er den ufattelig rotete og uoversiktlig.. Jeg liker den i Bogstadveien bedre Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg liker den i Bogstadveien bedre Faktisk den eneste jeg har vært i her i Norge. Kanskje ikke så rart siden jeg bor rett ved da Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Link? Bare å se i bildeadressen det "Nike SB White Perforated Stefan Janoski" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Link? http://hypebeast.com/2010/04/nike-sb-white-perforated-zoom-stefan-janoski/ Prøver å lete etter hvor jeg får kjøpt dem fra. De er deilige. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Er lite glad i den Nike logoen, ellers var de faktisk ikke så gale Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Liker de, KongKake. Så ut som lette, greie sommersko. Endret 10. mai 2010 av Atald Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Vet ikke om de er helt min greie, men synes de så fine ut, KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå