Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plimms er forsåvidt greit, er ute etter noko som er litt meir elegant, så bør muligens sjå om eg kan finne nokre loafers som eg likar, men har slitt litt til no.

Du kan jo sjekke ut brogues, som Thrice kjøpte for ikke så lenge siden (bilde i bildetråden) - men det blir vel kanskje for "pent" igjen? Utenom seilersko, loafers og plimms så er vel utvalget heller labert på skofronten om du ikke vurderer penere sko som oxford osv .. Et par jeg liker veldig godt er Opening ceremony sine: opening-ceremony-2010-spring-footwear-preview-1.jpg

Lenke til kommentar

Får litt bowlingsko-følelse, men samtidig virka dei absolutt veldig stilige, og spesielt den blå versjonen ville nok passa ganske bra til min stil. Har også sett litt på skoa til Thrice, men er litt usikker på om eg hadde klart å "pull it off" på en skikkelig måte

Lenke til kommentar

Tja, nå er vel ikke Sperry i kategorien "uvanlige" de heller, men mindre vanlige enn Sebago er de absolutt, ja.

Og derfor skrev jeg "Sperry ELLER noe litt mer uvanlig" ;) Altså er jeg helt enig med at Sperry ikke er i kategorien "uvanlig".

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Liker de blå å hvite, AnewZ. Litt usikker på de med sort.

Var de blå jeg refferterte til, og det var det beste bilde jeg fant av de når jeg googlet de opp kjapt ;)

AnewZ: Noko ein kan få tak i her til lands, eller må det bestillast frå utlandet?

Du må nok bestille fra utenlands, er ikke helt sikker på om de fører Opening Ceremony i Oslo eller andre steder her til lands. Men her i Stavanger har man det hvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Ja, var litt kjapp i svingene der. :p Tror kanskje jeg går for et par fra dem da, så kjøper jeg heller et mer holdbart par i løpet av sommeren eller til neste år. :) Akkurat nå må jeg bare skaffe meg de plaggene jeg vil ha så billig som mulig ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...