archanios Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Plimms er forsåvidt greit, er ute etter noko som er litt meir elegant, så bør muligens sjå om eg kan finne nokre loafers som eg likar, men har slitt litt til no. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Plimms er forsåvidt greit, er ute etter noko som er litt meir elegant, så bør muligens sjå om eg kan finne nokre loafers som eg likar, men har slitt litt til no. Du kan jo sjekke ut brogues, som Thrice kjøpte for ikke så lenge siden (bilde i bildetråden) - men det blir vel kanskje for "pent" igjen? Utenom seilersko, loafers og plimms så er vel utvalget heller labert på skofronten om du ikke vurderer penere sko som oxford osv .. Et par jeg liker veldig godt er Opening ceremony sine: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Får litt bowlingsko-følelse, men samtidig virka dei absolutt veldig stilige, og spesielt den blå versjonen ville nok passa ganske bra til min stil. Har også sett litt på skoa til Thrice, men er litt usikker på om eg hadde klart å "pull it off" på en skikkelig måte Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Liker de blå å hvite, AnewZ. Litt usikker på de med sort. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Tja, nå er vel ikke Sperry i kategorien "uvanlige" de heller, men mindre vanlige enn Sebago er de absolutt, ja. Og derfor skrev jeg "Sperry ELLER noe litt mer uvanlig" Altså er jeg helt enig med at Sperry ikke er i kategorien "uvanlig". Endret 30. april 2010 av fkm Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 AnewZ: Noko ein kan få tak i her til lands, eller må det bestillast frå utlandet? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Og derfor skrev jeg "Sperry ELLER noe litt mer uvanlig" Altså er jeg helt enig med at Sperry ikke er i kategorien "uvanlig". Hehe, gikk litt fort i svingene der Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Liker de blå å hvite, AnewZ. Litt usikker på de med sort. Var de blå jeg refferterte til, og det var det beste bilde jeg fant av de når jeg googlet de opp kjapt AnewZ: Noko ein kan få tak i her til lands, eller må det bestillast frå utlandet? Du må nok bestille fra utenlands, er ikke helt sikker på om de fører Opening Ceremony i Oslo eller andre steder her til lands. Men her i Stavanger har man det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Skal ha noe nye sko.. Sett på disse: Hvilke ser best ut? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Idiotisk å ta bilde av hvite sko med helt hvit bakgrunn også Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Hvordan tror dere H&M sine båtsko er? Endret 4. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Var det noe feilstaving inni bildet der, kongkake? De er vel som alt annet på H&M. Billig og greit, men ikke forvent at det varer i flere år. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, var litt kjapp i svingene der. Tror kanskje jeg går for et par fra dem da, så kjøper jeg heller et mer holdbart par i løpet av sommeren eller til neste år. Akkurat nå må jeg bare skaffe meg de plaggene jeg vil ha så billig som mulig ... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvis det er de som ligger på nettbutikken deres så var de jo helt oki forhold til prisen på 199,- Men finnes mange andre båtsko som er mye penere, men da må man jo igjen opp i pris. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jepp, var de jeg tenkte på. Skulle gjerne ha betalt mer, men har andre ting jeg skal ha også, så da får jeg tåle litt mindre pene sko. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nettopp fått disse i posten, ser veldig bra ut i forhold til prisen hittil ASOS Deck Shoes Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 De var pene, hvordan er formen på de? Jeg har ganske smale føtter. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 De er ganske smale, så kjente litt ubehag da jeg brukte dem i dag. Får satse på at de utvider seg litt ettersom jeg går dem inn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan var det med frakt og fortolling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå